וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: חיל האוויר תקף מעוז חמאס בבית ספר של אונר"א בנוציראת

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 7:52

הפלסטינים מדווחים על 40 הרוגים בבית ספר במחנה הפליטים. על פי הודעת דובר צה"ל, בתקיפה בבית הספר, ששייך לאונר"א, חוסלו מחבלים שהשתתפו בטבח 7 באוקטובר והתכוונו לפגוע בחיילי צה"ל. "שימוש בחוזי ומידע מודיעיני שימשו את הכוחות לצמצום הפגיעה בבלתי מעורבים"

תיעוד מתקיפות צה"ל בתגובה לתקיפה בחורפיש/דובר צה''ל

דובר צה"ל פרסם הלילה (חמישי) כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מתחם חמאס שנמצא בבית ספר של אונר"א במחנה הפליטים נוצריאת. במתחם שבו מחבלי חמאס ונוחב'ה שלקחו חלק בטבח 7 באוקטובר שהשתמשו באוכלוסיה האזרחית שסביבם כמחסה. מחבלים שתכננו פעולות טרור כנגד כוחותינו חוסלו בתקיפה.

"בדיקות חוזי מהאוויר, שימוש בחוזי מדויק ומידע מודיעיני שימשו את הכוחות כדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה בבלתי מעורבים", נכתב בהודעת דובר צה"ל על התקיפה. מוקדם יותר הלילה, גוף תקשורת שנשלט על ידי ארגון הטרור חמאס פרסם ידיעה שלפיה 40 עקורים פלסטינים ששהו בתוך בית הספר נהרגו בתקיפה ישראלית.

בית הספר שבו שהו מחבלי חמאס והותקף על ידי צה"ל. דובר צה"ל
בית הספר שבו שהו מחבלי חמאס והותקף על ידי צה"ל/דובר צה"ל

דובר צה"ל בשפה הערבית סא"ל אביחי אדרעי השיב הבוקר לטענות של משרד התקשורת של חמאס בעניין התקיפה. "המשרד יודע היטב שהכיתות שהיו על כוונת היו מחסה לדאעש, חמאס וג'יהאד", אמר והוסיף: "דובר המשרד השקרן הזה מפיץ שקרים מתחילת המלחמה, בדה מעשי טבח ומכסה על פשעי דאעש-חמאס מ-7 באוקטובר ועד היום". לדבריו, "כיתות אלו שבתוך מתחם בית הספר שיכנו מחבלים רבים, כולל חברי האליטה של ​​חמאס והג'יהאד, וכולל אלה שהשתתפו בטבח ב-7 באוקטובר. תפסיקו לשקר ולהסית, המסכה שלכם נפלה".

אמש, כוחות צה"ל איתרו מנהרה שנמתחת מרפיח עד ציר פילדלפי והשמידו אותה. אורך המנהרה הוא כשני קילומטרים, הלוחמים הפעלו במרחב מצאו פירים רבים המובילים אליה והיא ככל הנראה מסתעפת ומבילה למנהרות נוספות. הלוחמים מצאו במנהרה דלתות הדף, רובי קלאצ'ניקוב, טילי נ"ט, מטעני נפץ ואמצעים לאיסוף מודיעין. לוחמי יהל"ם חקרו את תוואי המנהרה ולאחר מכן השמידו אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully