וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 79 התמוטטה ומתה לאחר שעשתה בדיקת CT באשדוד

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 9:18

הבדיקה הייתה במרפאת כלניות של רשת אסותא, לשם הופנתה לבדיקה שגרתית. במהלך הבדיקה השגרתית, מיד לאחר הזרקת חומר הניגוד התלוננה המטופלת כי אינה מרגישה טוב והתמוטטה. "האירוע דווח כנדרש למשרד הבריאות", נמסר מאסותא. "מביעים צער על המקרה, נסיבות המקרה נלמדות"

undefined. ShutterStock
"מביעים צער על המקרה, נסיבות המקרה נלמדות". בדיקת CT/ShutterStock

בת 79 התמוטטה ומתה היום (רביעי) בבדיקת CT עם הזרקת חומר ניגוד. הבדיקה הייתה במרפאת כלניות באשדוד של רשת אסותא לשם הופנתה לבדיקה שגרתית. במהלך הבדיקה, מיד לאחר הזרקת חומר הניגוד התלוננה המטופלת כי אינה מרגישה טוב והתמוטטה.

הצוות הרפואי במכון החל בפעולות החייאה, במהלכן הועברה המטופלת לבית החולים אסותא אשדוד ושם נקבע מותה. "האירוע דווח כנדרש למשרד הבריאות", נמסר מאסותא. "מביעים צער על המקרה, נסיבות המקרה נלמדות".

לאחר פניות הכתבים, נמסר הודעה נוספת מאסותא: "בהמשך לפרסום על אירוע חריג במרפאת כלניות של רשת אסותא - פטירת אישה לאחר הזרקת חומר ניגוד, הרי שאנו מבקשים להדגיש שאין קשר בין האירוע לביה"ח הציבורי אסותא אשדוד ולפניות בנושא יש לפנות לרשת אסותא מרכזים, בריאות טובה לכולם".

בדיקת סי טי באלישע. באדיבות המצולמים
"האירוע דווח כנדרש למשרד הבריאות". בדיקת CT/באדיבות המצולמים

לפני כחודש, נקבע מותה של מטופלת בת 47 שנדבקה בחיידק אלים במיוחד ועמיד לאנטיביוטיקה בזמן שעברה ניתוח שגרתי לכריתת רחם בבית החולים אסותא רמת החייל. במשך חודשיים נלחמו על חייה בבית החולים, זאת, לאחר שהתברר כי חדר הניתוחים לא היה סטרילי לחלוטין.

במהלך הניתוח, חגית נדבקה בחיידק הסרציה, הנחשב אלים מאוד, עמיד לאנטיביוטיקה ויכול לגרום לתמותה. על פי המקורבים לה, המטופלת התעוררה מהניתוח כשהיא לא מרגישה. המקורבים מסרו כי עוד באותו היום הודיעו על כך לצוות בית החולים. "היא התעוררה מהניתוח כבר עם זיהום, הכניסו אותה במהרה לחדר ניתוח בשנית ופתחו לה את הבטן כדי למצוא את מקור הזיהום", סיפרה מקורבת למטופלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully