וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותקפת ונגררת למכונית: צעירה מרהט נחטפה לאור יום על ידי בני משפחתה

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 12:30

עד ראייה בזירה הזעיק את המשטרה, שהצליחה להתחקות אחר הרכב בעזרת תיעוד ממצלמת אבטחה. השוטרים הגיעו למקום בו הוחזקה החטופה, ומאוחר יותר עצרו את אחיה ודודה, שהכחישו את המעשה. הצעירה סיפרה כי נחטפה משום שהחליטה לעבור לגור ברהט בניגוד לרצון בני משפחתה בכסייפה

צעירה מותקפת ונגררת לתוך רכב לאור יום ברהט/ללא קרדיט

צעירה בדואית מרהט נחטפה לאור יום ברהט, אותרה ושוחררה על ידי המשטרה כעבור זמן קצר. בתיעוד ממצלמת אבטחה בזירה, נראים שני חשודים יוצאים מהמכונית, תוקפים אותה ברחוב ריק בעיר, ואז אחד מהם גורר אותה לתוך הרכב.

המקרה אירע בחודש מרץ האחרון, אז התקבל דיווח במשטרה מתושב רהט, שהיה עד לאירוע. בעקבות זאת צוות מיוחד של המשטרה הגיע לזירת החטיפה, ולאחר מכן הצליח להגיע לרכב ששימש את החשודים. מאוחר יותר איתרו השוטרים את מקום הימצאה של הצעירה. מחקירתה עלה כי היא נחטפה על ידי קרובי משפחתה משום שעברה להתגורר ברהט, ועזבה את ישובה הקודם בניגוד לרצונם.

לדברי רס"ר ספיר זריהן, חוקרת מצוות החקירה המיוחד שהוקם: "עם קבלת הדיווח, שהינו אירוע חריג, היה חשוב לנו קודם כל לאתר את הקורבן, ובראש ובראשונה לדאוג לשלומה, ולהבטיח שלא יאונה לה כל רע".

היא המשיכה, "איתרנו את העד המרכזי שנכח באירוע ודיווח למשטרה, אך היו חסרים לנו פרטים מזהים על מנת להתחקות אחר המעורבים, ולכן היה חשוב לנו להגיע לזירה עצמה ולאתר ראיות וממצאים נוספים, כשהזמן באירועים מסוג זה הוא קריטי. באמצעות מצלמות אבטחה ושימוש באמצעים נוספים הצלחנו לאתר במהירות את כלי הרכב בה נחטפה האישה ואת מסלול הנסיעה שהוביל אתנו למקום המצאה.

"כשאיתרנו את המתלוננת הבנו כי מדובר באירוע חמור, והשלב הראשון היה לספק לה הגנה ולתת לה ביטחון שהיא מוגנת. המתלוננת שיתפה איתנו פעולה וסיפרה כי אחיה והדוד שלה חטפו אותה תוך שימוש באלימות וזאת על רקע רצונם כי היא תשוב להתגורר ביישוב כסייפה אותו עזבה".

כשהחוקרים הבינו את התמונה המלאה של האירוע נשלח צוות בילוש לעצור את דודה של הצעירה, ובהמשך עצרו גם את אחיה. השניים הכחישו בחקירה את המיוחס להם. פרקליטות מחוז דרום מסרה כי הוגשו כתבי אישום ובקשת המשך מעצרם עד לתום ההליכים נגד שני החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully