וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירב בן ארי: "יישובי הצפון נראים כמו מחנות הפליטים בעזה"

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 9:59

חברת הכנסת מטעם יש עתיד התראיינה ל-103FM ותקפה את תפקוד הממשלה, בין היתר, בצל השריפות הקשות בצפון הארץ: "אנחנו נמצאים שם, רק לא עם מצלמות וצוותי צילום". בתוך כך, טענה בן ארי כי המצב הנתון מחייב הליכה לבחירות, "ויפה שעה אחת קודם"

בווידאו: ח"כ מירב בן ארי בריאיון לטל שלו בסופ"ש שלו/צילום סטילס: ראובן קסטרו

חברת הכנסת מטעם מפלגת יש עתיד, מירב בן ארי, התראיינה הבוקר (רביעי) ל-103FM, והתייחסה לשריפות שפרצו בימים האחרונים בצפון הארץ, שהוצתו בחלקן בעקבות ירי הרקטות לעבר קו העימות. בן ארי אמרה כי "מטולה, קריית שמונה, נראה כמו מחנות פליטים בעזה. אז למה מחכים? אתמול דיברתי עם ראש עיריית נהריה, אנחנו חברים טובים עוד מהצבא, והוא אמר לי 'יש אנשים, אבל העיר לא באמת מתפקדת'".

בתוך כך, הדגישה הח"כ כי המצב לא מותיר ברירה לדעתה אלא ללכת לבחירות, ומסרה כי "אנחנו נמצאים בצפון כל הזמן, גם לפני המלחמה וגם בחודשים האחרונים. פחות סוחבים איתנו מצלמות וצוותי צילום", עקצה בן ארי. "אני חושבת שלפיד אמר את זה אתמול, שכבר אין ברירה, צריך ללכת למערכה נרחבת. כשיש ממשלה שלא עושה כלום אז זה לא התקפי, זו האסטרטגיה".

שריפה, קריית שמונה, 4 ביוני 2024. דוד כהן, פלאש 90
"העיר לא מתפקדת". השריפות בקריית שמונה, 4.6.2024/פלאש 90, דוד כהן

"עם כל הכבוד לי, שאני חברת כנסת ויכולה למצוא דרכים לעזור, יש אחריות לממשלה - הממשלה צריכה להיות שם. את מחזירה אותי לימים אחרי 7 באוקטובר, שהקמנו חמ"ל, שהייתי צריכה לגייס חברים מהבית שיביאו אוהלים לחיילים בקריית שמונה. לאן הגענו? מה זו הממשלה הכושלת הזו? יש כאן ממשלה שבאמת עסוקה בעצמה, אין כזה ריקבון. שנים לא ראיתי דבר כזה, זה הכול רקוב", זעמה בן ארי.

באשר ליום ירושלים שמצויין היום ומצעד הדגלים שאושר, אמרה כי "קשה לי להיות שמחה, באופן אישי, קשה לי. אני רואה את הצפון נשרף, הדרום בשיקום, אני לא שם. החיילים שלנו, אתמול הייתי במשפחה שכולה, זה קשה. עשינו מצעד דגלים משלנו, שמדבר על ירושלים סובלנית. אני בעד, אני אוהבת את ירושלים. גם בממשלה שלנו, עם בר לב, צעדו. זה אירוע חשוב, מרגש. ירושלים היא עיר הבירה שלנו, אבל נשמח בפעם אחרת".

מירב בן ארי. ראובן קסטרו
"לאן הגענו? מה זו הממשלה הכושלת הזו?". ח"כ מירב בן ארי/ראובן קסטרו

בסוף הראיון סיכמה את דבריה ואמרה כי "ביש עתיד אמרנו את זה גם כשזה לא היה פופולרי - הממשלה הזו חייבת ללכת הביתה. למצוא כל פתרון אפשרי, היא חייבת ללכת. אתם רואים את התוצאות שלה, את ההשלכות של הממשלה הזו. לא מצליחה להבין איך לא מבינים את זה, ויפה שעה אחת קודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully