וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו משלם פרוטקשן עם דם ילדנו": קריאת משפחות החטופים, המפונים והלוחמים

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 22:41

במפגש המשותף והראשון מסוגו קראו המשתתפים לראש הממשלה וליועמ"שית לעשות כל שביכולתם כדי לא לפספס את ההזדמנות ולחתום על עסקה לשחרור החטופים. "אין מקום בהנהגה לאנשים שבורחים מאחריות בזמן שאנחנו בורחים מבשורה"

אחרי הצהרת ביידן משפחות החטופים קוראות לנתניהו להגיע לעסקה/ניב אהרונסון

על רקע ההכרעה הצפויה של נתניהו בעסקה לשחרור החטופים, ובעקבות דבריו של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, כי "יש את כל הסיבות לחשוד שנתניהו מאריך את המלחמה ממניעים פוליטיים", התקיים היום (שלישי) בתל אביב מפגש משותף וראשון מסוגו בין משפחות חטופים, מפונים ולוחמים. המפגש נערך בקריאה משותפת לנתניהו להוכיח שהוא דואג להוציא לפועל את העסקה לשחרור החטפים, וליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, להבטיח כי ההחלטה על העסקה תתקבל ללא ניגודי עניינים.

הדס קלדרון, ששני ילדיה ואביהם נחטפו מקיבוץ ניר עוז אמרה: "דורשים פגישה עם גלי בהרב-מיארה שתסתכל לנו בלבן של העיניים. העסקה שעל השולחן היא ההזדמנות האחרונה של נתניהו להוכיח כי הוא בעד המדינה ולא רק בעד עצמו. הכשלת העסקה תהיה עדות מכריעה לניגוד העניינים שנתניהו מצוי בו"

"איבדנו אמון בהנהגה. כולם מבינים היום - כל יום שהממשלה לא חותמת על עסקה היא מפקירה חטופים למותם" תקפה קלדרון. "נדרשת עסקה, ולשם כך נדרשת הפסקת המלחמה. זו לא כניעה, זה גבורה ואומץ. הרצון לשמור על כס המלוכה גובר על הרצון להציל את חטופינו ואת חיילנו. אין מקום בהנהגה לאנשים שבורחים מאחריות בזמן שאנחנו בורחים מבשורה".

מפגש משפחות החטופים, המפונים ולוחמים נגד נתניהו והארכת המלחמה. רן ירון, אתר רשמי
"איבדנו אמון בהנהגה. כל יום שהממשלה לא חותמת על עסקה היא מפקירה חטופים למותם"/אתר רשמי, רן ירון
מפגש משפחות החטופים, המפונים ולוחמים נגד נתניהו והארכת המלחמה. רן ירון, אתר רשמי
"דורשים פגישה עם גלי בהרב-מיארה שתסתכל לנו בלבן של העיניים"/אתר רשמי, רן ירון

איילת השחר סיידוף, מייסדת וראשת תנועת אימהות בחזית: "נתניהו משלם פרוטקשן עם הדם של הילדים שלנו. אנחנו נקבל טפטופים של הרוגים כדי שהמלחמה לא תיגמר. לנתניהו אין שום רצון לסיים את המלחמה. עינינו נשואות ליועצת המשפטית לממשלה כדי שתסיים את האירוע. בן אדם אחד מונע מאיתנו שפויות, ניצחון והחזרת חטופים".

בר חפץ, מגדל אבוקדו, מפונה מקיבוץ נירים: "למה שמישהו יחזור לגור בניר עוז, או בנירים, או בבארי, כשהוא יודע שאם יקרה שוב משהו לא יעשו הכל כדי להחזיר אותו הביתה? אין תכלית למלחמה, הצפון עולה באש, אין יעדים למלחמה, אין מדינה וממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully