וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלתו של יורם מצגר שמת בשבי חמאס: "כל עוד לא הייתה ידיעה ודאית, הייתה תקווה"

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 20:56

יממה לאחר ההודעה בדבר מותם של ארבעת החטופים בשבי חמאס: יורם מצגר, עמירם קופר, חיים פרי ונדב פופלוול, אומרת היום בכאב כלתו של יורם מצגר, אילה, כי ידעה כבר מספר חודשים שאבד איתם הקשר. על ניהול המו"מ אמרה: "התנהל בצורה חובבנית ונוראית, וככה זה נראה בתוצאות"

צה"ל: נקבע מותם של החטופים נדב פופלוול, חיים פרי, יורם מצגר ועמירם קופר/דובר צה"ל

אילה מצגר, כלתו של יורם מצגר ז"ל שמת בשבי חמאס וגופתו מוחזקת בעזה, שיתפה בכאב על הבשורה הקשה, בריאיון ל-103FM."בחודש האחרון כבר הייתי מאוד פסימית, טפטפו לנו בצבא שאיבדו את הקשר איתם" מסרה. מדובר באדם בן 80, כמה זמן הוא עוד יצליח לשרוד את התופת הזו בזמן מלחמה? אבל כל עוד לא הייתה ידיעה ודאית, הייתה תקווה. אתמול נפגשתי עם קצין מודיעין ועוד הייתה לי תקווה שיספרו לי משהו חדש, עד שאין מידע מוצק, המוח מחפש איך לצאת מזה", שיתפה.

יורם מצגר. מטה החטופים, אתר רשמי
"כמה זמן אדם בן 80 יצליח לשרוד את התופת הזו"/אתר רשמי, מטה החטופים
אילה מצגר, כלתו של החטוף יורם מצגר, בהצהרה למען החזרת החטופים,שער בגין, 1 ביוני 2024. ניב אהרונסון, צילום מסך
אילה מצגר, כלתו של החטוף יורם מצגר, בהצהרה למען החזרת החטופים,שער בגין, 1 ביוני 2024/צילום מסך, ניב אהרונסון

כשנשאלה על מתווה להשבת החטופים וסיום המלחמה שהציג נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן השיבה: "אני יודעת להגיד שאנחנו בצומת דרכים, להפסיד במלחמה ולהישאר בלי החטופים, או להחזיר אותם. אני מבינה שבצד אחד יש צורר אכזר, אבל אני מצפה משרים וחברי כנסת של הקואליציה שיתמכו בכל מה שאפשר כדי להחזיר אותם הביתה".

על התנהלות המשא ומתן להשבת החטופים הוסיפה מצגר: "זה התנהל עד היום בצורה חובבנית ונוראית, וככה זה נראה ברמת התוצאות. יש לי המון שאלות על ניהול המלחמה, איך זה שנכנסו לציר פילדלפי רק עכשיו?. מרגיש לי שלא בודקים את כל האפשרויות. כשאומרים שעושים 'הכול', עושים זאת בפרספקטיבה מאוד מסוימת שמתאימה לאג'נדה הפוליטית של קהל הבוחרים שתומך במי שיושב על הכיסא. ולא באמת בודקים את שאר האפשרויות למרות שיש אנשים מקצועיים שטוענים שאפשר לעשות עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully