וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של החטוף אלכס דנציג: נתניהו אחראי ישיר להריגתם של החטופים שבידי חמאס

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 13:23

על רקע ההודעה על מותם של ארבעת החטופים, מתי דנציג התייחס לאדישות של הממשלה כלפי החטופים, "לא אכפת להם מהחטופים, גם לא מהנשים שנאנסות". הוא המשיך והסביר שאינו אופטימי לגבי מצבו של אביו: "הנס לא יכול לקרות, אף אחד לא ישתחרר בחיים"

צה"ל: נקבע מותם של החטופים נדב פופלוול, חיים פרי, יורם מצגר ועמירם קופר/דובר צה"ל

מתי דנציג, בנו של החטוף אלכס דנציג התייחס הבוקר (שלישי) להודעת על מותם של ארבעת החטופים בשבי חמאס בראיון ברשת ב'. "מבחינתי, נתניהו הוא האחראי הישיר להריגתם של החטופים שבידי חמאס. לממשלה לא אכפת מהחטופים, גם מהנשים שנאנסות שם לא אכפת להם".

מתי המשיך והסביר שאינו אופטימי לגבי מצבו של אביו. "אבא שלי בן אדם לא בריא שזקוק לתרופות, בן 75, שנמצא כל כך הרבה ימים בשבי - גם ככה זה מאוד קשה. ברגע שחמאס מודיע על מוות של חטוף, יש סיכוי גדול שזה נכון. אנחנו עדיין מנסים לשמור על אופטימיות, אבל כמו שזה מתנהל כרגע - גם הנס לא יכול לקרות, אף אחד לא ישתחרר בחיים".

אלכס דנציג שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
"אדם לא בריא שזקוק לתרופות". החטוף אלכס דנציג/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמש, צה"ל הודיע על מותם של החטופים נדב פופלוול בן ה-51, חיים פרי בן ה-79, יורם מצגר בן ה-80 ועמירם קופר בן ה-85 שנחטפו לרצועת עזה מקיבוצי העוטף במהלך אירועי הטרור של 7 באוקטובר.

הארבעה מצאו את מותם יחד ככל הנראה לפני כמה חודשים, בעת שכוחות צה"ל תמרנו באזור חאן יונס. נסיבות מותם טרם התבררו והינן מצויות תחת בבדיקה. "יעלו שאלות קשות, אנו בודקים את כלל האפשרויות", מסר דובר צה"ל דניאל הגרי בהצהרה שנשא. לאחר ההודעה, ישנה וודאות כי לפחות שליש מהחטופים ברצועת עזה מתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully