וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימו של החטוף לח"כ ואטורי מהליכוד: "ארדוף אותך כל החיים אם תחזיר את הבן שלי מת"

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 11:59

ברקע ההצעה הישראלית שחשף ביידן לעסקת חטופים וסיום המלחמה, ועדת החוץ והביטחון התכנסה לשמוע סקירה מראש הממשלה נתניהו. נציגי משפחות חטופים צעקו לעבר חלק מהח"כים בהם צבי סוכות שאמר לעינב צנגאוקר: "מוכן לחתוך את שתי הידיים כדי שהבן שלך ושאר החטופים יחזרו"

משפחות חטופים ומפגינים למען שחרורם חוסמים את נתיבי איילון לכיוון צפון בדרישה לקדם עסקה. 2.5.24/צילום: אורי סלע

ועדת החוץ והביטחון של הכנסת התכנסה היום (שני) כדי לקבל סקירה חסויה מראש הממשלה בנימין נתניהו על ההצעה הישראלית שחשף נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ביום שישי האחרון בנוגע לעסקת חטופים וסיום המלחמה.

בכניסה לדיון הסגור צעקו נציגי משפחות חטופים לעבר חלק מחברי הכנסת, בהם יו"ר הימין הממלכתי ח"כ גדעון סער שיצא נגד העסקה. "האמירה שלך אומללה, תצילו אותם", אמרו לסער. עינב צנגאוקר, אימו של החטוף מתן צנגאוקר, צעקה לעבר ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד: "ארדוף אותך כל החיים אם תחזיר את הבן שלי בשקית או בארון. זה קרה במשמרת שלכם. אני רוצה את הבן שלי חי".

עינב צנגאוקר שבנה מתן חטוף במחאה בדרישה לקדם עסקת שחרור חטופים, שער בגין הקריה, 9 במאי 2024. ניב אהרונסון
"זה קרה במשמרת שלכם. אני רוצה את הבן שלי חי״. עינב צנגאוקר, אימו של מתן שחטוף בעזה/ניב אהרונסון

נציגי המשפחות עצרו את ח"כ צבי סוכות מהציונות הדתית בכניסה לדיון והאשימו אותו בהתנגדות לעסקה הישראלית. "אני באופן אישי מוכן לתת את הבית שלי ולחתוך את שתי הידיים כדי שהבן שלך וכל שאר החטופים יחזרו הביתה", השיב להם. "אני לא נגד עסקה, בסוף, כנבחרי ציבור, יש לנו גם אחריות על כל עם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully