וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלוף גער באביחי שטרן? ראשי רשויות בצפון: "לא היה ולא נברא"

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 10:13

במכתב ששלח השר ארבל לשר הביטחון נטען כי האלוף גורדין איבד את עשתונותיו בישיבה שערך עם ראשי הרשויות בצפון, "צרח את שמו של ראש העיר וביקש לפזר את הישיבה". ראשי רשויות אחרים דוחים את גרסתו של שטרן, "מי שביקש ממנו לסיים את דבריו היו אנחנו, נעשה לאלוף עוול"

מפקד פיקוד הצפון אורי גורדין עם מפוני היישוב שלומי/מערכת וואלה!

ראשי רשויות בצפון דוחים את גרסתו של אביחי שטרן למה שקרה בפגישה בין ראשי רשויות לאלוף אורי גורדין, מפקד פיקוד הצפון. "לא היה ולא נברא", אמר בני בן מובחר, ראש המועצה האזורית מבואות החרמון שגם עומד בראש אשכול הרשויות הגליל המזרחי והגולן.

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, נפגש עם ראשי הרשויות בצפון, 2 ביוני 2024. דובר צה"ל
נטען כי איבד את עשתונותיו במהלך הישיבה. אלוף פיקוד הצפון אורי גורדין עם ראשי רשויות בצפון/דובר צה"ל

אתמול, שלח שר הפנים משה ארבל מכתב חריף לשר הביטחון, שבו הוא מתלונן על התנהגותם של מפקד פיקוד הצפון אלוף אורי גורדין ושל ראש מטה הפיקוד כלפי ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן. על פי המפורט במכתב, שטרן שאל את גורדין במפגש מדוע לא נפרסה סוללת כיפת ברזל בעיר בעת שהיה ידוע מראש על ירי צפוי לעיר. בתגובה, נטען במכתב, איבד האלוף את עשתונותיו, "דפק על השולחן, צרח את שמו של ראש העיר וביקש לפזר את הישיבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אביחי שטרן - ראש העיר קריית שמנה
אלוף אורי גורדין - מפקד פיקוד צפון. צילום: יואב איתיאל, דוברות עיריית קריית שמונה, עיבוד תמונה
"מי שביקש ממנו לסיים את דבריו היו ראשי הרשויות, לא האלוף". ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן/עיבוד תמונה, צילום: יואב איתיאל, דוברות עיריית קריית שמונה

"אנחנו במאמץ מבצעי מאוד רחב כדי לאתר את התשתיות של חיזבאללה ולהשמיד אותן"', אמר האלוף גורדין בפגישתו עם ראשי הרשויות. "את המשימה הזו אני נחוש לעשות יחד איתכם. זה חלק משמעותי מתחושת הביטחון, אנחנו ננהל את זה ביחד. אני נחוש להמשיך לפעול ביחד איתכם וביחד עם התושבים כדי לחצות את התקופה המאוד מורכבת הזאת - ואין לי ספק שהביטחון יחזור".

בתום הפגישה, כמה מראשי הרשויות שנכחו בה כתבו לשר הפנים ארבל, כשהטון שעולה מדבריהם, שונה לחלוטין מהטון שהשר מתאר במתכתבו. "ראשי המועצות שהיו בפגישה מגבים את אלוף פיקוד צפון על הפגישה והעשיה, ונותנים רוח גבית לצה"ל לפעול בעוצמה לביטחון מלא לתושבי הצפון", כתבו ראשי הרשויות. "האלוף הציג בפני ראשי הרשויות את תפיסת הפעולה של פיקוד הצפון, וראשי הרשויות דנו עמו באתגרים המשותפים במרחב. אנו מחזקים את ראש עיריית קריית שמונה אל מול האתגר המורכב של ניהול עיר שמטווחת באופן יומיומי ומפונה מתושביה. אנו חזקים יחד וביחד ננצח את האויב".

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, נפגש עם ראשי הרשויות בצפון, 2 ביוני 2024. דובר צה"ל
"הוא איתנו, ראשי הרשויות והתושבים כל הזמן. נפגש איתנו ומבקר את התושבים שלנו בבתי המלון". מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין בפגישתו עם ראשי רשויות/דובר צה"ל

ראשי הרשויות טוענים כי השר ארבל לא פנה אליהם כדי לערוך בירור על תוכן הפגישה לפני ששלח את המכתב לשר הביטחון. בן מובחר הוסיף ואמר לוואלה, "האלוף אמר בפגישה דברים ברורים מאד. אחרי שהוא סיכם את הפגישה, אביחי שטרן הוסיף כמה דברים. היו אלו אנחנו, ראשי הרשויות, שביקשנו מאביחי לסיים את דבריו. לא האלוף. נעשה לאלוף גורדין עוול, הוא איתנו, ראשי הרשויות והתושבים כל הזמן. נפגש איתנו ומבקר את התושבים שלנו בבתי המלון. הפרסום שיצא אתמול לא הוגן כלפיו", אמר בן מובחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully