וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שהעבריין הפעיל את המטען: ניסיון חיסול נמנע בבית פרטי בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 18:34

בתיעוד מהאירוע שהתרחש בעיר, נראה חשוד קרב אל הבית בחסות החשכה, שם הוא הניח מטען חבלה מאולתר על אדן החלון. לאחר שהתרחק משם ניסה להפעיל את המטען באמצעות שלט, אלא שאז עצרו אותו בלשים שעקבו אחר המתרחש, והצליחו למנוע את האסון | תיעוד

ברגע האחרון: שוטרי ימ"ר נגב מנעו הפעלת מטען בבאר שבע/ללא קרדיט

חיסול נמנע ברגע האחרון בבאר שבע - כך חשף כתב אישום שהוגש לאחרונה נגד שלושה מתושבי הדרום, שניסו לפגוע בהורי תושב בביתו בעיר באמצעות מטען חבלה. בתיעוד שהוצג מהאירוע, נראה חשוד רוכב על אופניים חשמליים ומתקרב לבית, בו הוא מניח את המטען, ולאחר מכן מתרחק מהמקום.

על פי כתב האישום, שלושת הנאשמים הצטיידו במטען חבלה מאולתר. אחד מהם, כשהוא רכוב על אופניים חשמליים ורעול פנים, הגיע בשעות הלילה לבית של הוריו של האיש עמו הם היו מסוכסכים. הוא הניח את המטען על אדן חלון הבית, ולאחר מכן יצא מהרחוב.

רגע לפני שהספיק החשוד ללחוץ על השלט כדי להפעיל את המטען ממרחק, בלשים שהיו במקום תפסו אותו. חבלן משטרה שהגיע למקום ניטרל את המטען.

ברגע האחרון: שוטרי ימ"ר נגב מנעו הפעלת מטען  בבאר שבע. ללא קרדיט, אתר רשמי
מטען החבלה שהניחו העבריינים על חלון הבית/אתר רשמי, ללא קרדיט

לדברי מפקד ימ"ר נגב, סנ"צ יוסי דורון, מדובר ב"מקרה קלאסי שבו פעילות שוטרי ימ"ר נגב מנעה בוודאות פגיעה באזרחים חפים מפשע והייתה עשויה לגרום למותם". לדבריו, השוטרים הפתיעו את העבריינים ובכך הביאו למעצרם.

"מדובר בעבריינים מסוכנים שלא בוחלים להשתמש בחומרי נפץ בפעילותם הפלילית תוך כדי סיכון אזרחים נורמטיביים. בנוסף אותר בחיפוש בבית אחר של אחד החשודים רימון רסס צה"לי, שהשימוש בו הוא קטלני, ויש ביכולתו לגרום לפגיעה קשה בקורבנות, והדבר מעיד בבירור על מסוכנותם, וכי לא יבחלו בשום אמצעי כדי לממש את כוונותיהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"מרחב הנגב של המחוז הדרומי פועל על פי מדיוניות חסרת פשרות בלחימה במחוללי פשיעה שפוגעים באזרח הנורמטיבי, וכפועל יוצא היחידה המרכזית במרחב הנגב פעלה באירוע הנוכחי, כמו במקרים נוספים, כדי לסכל את הפעילות העבריינית ובכדי למנוע אבידות ופגיעה בחיי אדם טרם מימושן".

עו"ד עמית ויצמן, המייצג את אחד החשודים, מסר בתגובה: "הראיות בתיק מלמדות אחרת ממה שמתואר בכתב האישום שהוגש כנגד הנאשמים, וזה יוכח במסגרת ניהול ההליך בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully