וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעילה את בעלה באקונומיקה שהוסיפה לקפה שלו - והוא סלח לה

6.6.2024 / 0:09

תושבת אריזונה עמדה בפני 3 שנות מאסר על ניסיון להרעיל את בעלה באקונומיקה, אך הוא החליט לוותר לה על העונש המירבי

אישה תועדה מרעילה את הקפה של בעלה/Pima County Sheriff's Office

מלודי פליאנו ג'ונסון, תושבת אריזונה, הואשמה בניסיון רצח בכוונה תחילה של בעלה, אך בסופו של דבר הודתה במסגרת עסקת טיעון בשני סעיפי אישום של הוספת רעל או חומר מזיק לאוכל או לשתייה והיא צפויה לקבל עונש מופחת - לאחר שבעלה, רובי, הסכים לוותר לה על האישום ברצח. האישה הודתה שבאופן שיטתי ומתוכנן הוסיפה אקונומיקה לקפה היומי של בעלה, אם מניעיה לא היו לגמרי ברורים. בעלה סיפר לחוקרים שהוא מאמין שהיא ניסתה להרוג אותו כדי לשים את ידה על כספי ביטוח החיים שלו - בזמן שהשניים נמצאים בתהליך גירושים שעדיין לא אושר סופית. הבעל הסלחן הודיע במפורש בבית המשפט שהוא לא מעוניין שהיא תבלה זמן בכלא, מה שככל הנראה השפיע רבות על פסק הדין הסופי.

לפי הדיווח של רשת החדשות המקומית 13 News רובי החל לחשוד שמישהו מתעסק בקפה הבוקר שלו במרץ 2023, בזמן ששהה עם אשתו וילדיו בגרמניה, שם הוא משרת כטייס בחיל האוויר האמריקאי. במשך שבועות הוא הרגיש שמשהו לא תקין בקפה שהוא שותה בבוקר, וכשחזר לאריזונה הוא החליט להתקין מצלמות סודיות במטבח כדי לתפוס את אשתו על חם. זה בדיוק מה שקרה: מלודי תועדה כשהיא מערבבת אקונומיקה במיכל קטן ואז מוסיפה אותה למיכל מכונת הקפה שלו.

ככה נראה תיעוד ההרעלה:

בסרטון שתועד ב-16 ביולי 2023 נראית מלודי מוזגת נוזל מבקבוק גדול של אקונומיקה למיכל קטן יותר בחדר הכביסה של המשפחה. כמה רגעים לאחר מכן, היא נתפסה במצלמה נסתרת אחרת נכנסת למטבח ושופכת את תכולת המיכל הקטן לצנצנת המים של מכונת הקפה. רובי גם תיעד את עצמו בודק את המים ממכונת הקפה במאמץ לאסוף ראיות נוספות למשטרה. "אפשר להריח את זה מכאן", הוא נשמע אומר בסרטון כשעשה בדיקת נייר לקמוס למים ואז שפך את החומר הצבוע ממכונת הקפה שלו, "תראו את זה. הצבע שונה לחלוטין".

ברשת CNN דווח שכדי לוודא את ממצאיו רובי קנה כמה רצועות לבדיקת מי בריכה, שהראו רמות גבוהות של כלור בקפה שלו. כאשר החוקרים בדקו מאוחר יותר את ביתם של בני הזוג באריזונה, הם מצאו מיכל ובו נוזל שהדיף ריח של אקונומיקה מתחת לכיור האמבטיה, ואישרו שגם למכונת הקפה יש ריח של אקונומיקה.

עוד מקרים דומים
תושבת חיפה הרעילה את בעלה הרופא בחומר מסוכן

תפס את אשתו במצלמה מנסה להרעילו עם נוזל לפתיחת סתימות

"הוא הצהיר שהיא ידעה שהוא מכין את קנקן הקפה שלו בלילה, כך שבבוקר הוא רק צריך לחמם אותו כדי לשתות את הקפה", עולה ממסמכי בית המשפט, "כשגילה על ההרעלה הוא הפסיק לשתות את הקפה אבל המשיך להעמיד פנים שהוא שותה ממנו". על אף שחשדותיו עלו כבר במרץ כששהה בגרמניה, הוא המתין שהמשפחה תחזור לארה"ב כדי להשיג ראיות ולהזעיק את המשטרה. ב-18 ביולי הוא שיתף את משטרת טוסון בראיות ואלו עצרו את הנאשמת.

מלודי פליקאנו ג'ונסון נעצרה ובילתה כמעט שנה במעצר משטרתי עקב חוסר יכולתה להפקיד ערבות של 250,000 דולר - וגם בשל החשש שתברח מהארץ, שכן יש לה רכוש ומשפחה בפיליפינים. עורך דינה ביקש לקצר את עונש המאסר, והבעל הודיע מפורשות לבית המשפט שהוא לא רוצה לראות אותה מאחורי סורג ובריח. מלודי הודתה באשמה בפשעים הקטנים יותר ואישום ניסיון הרצח בוטל בתמורה לכך ועונשה נקבע לשלוש שנות מאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully