וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפס את אשתו במצלמה מנסה לכאורה להרעילו עם נוזל לפתיחת סתימות

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 1:31

אישה מקליפורניה נעצרה לאחר שבעלה תיעד אותה במצלמת אבטחה משתמשת בנוזל לפתיחת סתימות כדי להרעילו. עורך דינה טוען לעומת זאת שזה רק ניסיון של הבעל להשיג משמורת על הילדים

אישה מקליפורניה נעצרה לאחר שלכאורה ניסתה להרעיל את בעלה עם נוזל לפתיחת סתימות. על פי דיווח של חדשות NBC , האישה - ד"ר יו אמילי יו, רופאת עור בת 45, נעצרה בחודש שעבר לאחר שבעלה צילם אותה בחשאי במהלך ניסיון הרעלה לדבריו. לפי הדיווח, היא השתמשה ב"דראנו", נוזל לפתיחת סתימות במערכות ניקוז במקלחת או בכיור - ומזגה אותו למשקה הלימונדה האהוב על בעלה.

בהודעה לעיתונות משטרת אירווין דיווחה שהם קיבלו מידע מאדם אלמוני ב-4 באוגוסט שסיפר להם שהוא "חושד שהוא הורעל על ידי אשתו". הבעל, ד"ר ג'ק צ'אן, היה חולה במשך כחודש ימים והייתה לו סיבה להאמין שאשתו היא הגורם לכך. מאוחר יותר, אמרה המשטרה, הבעל הצליח לתעד קטעים ה"תומכים בחשד שלו", אשר שותפו לאחר מכן עם רשויות החוק. צ'ן אמר באמצעות עורך דינו כי הוא הבחין בטעם כימי בלימונדה שלו ואובחן כסובל מכיבי קיבה, דלקת קיבה ודלקת בוושט.

בסופו של דבר, יו נעצרה והועברה לכלא מחוז אורנג'. דווח כי היא שוחררה מאוחר יותר לאחר תשלום ערבות בסך 30,000 דולר ולפחות על פי הדיווחים האחרונים לא הואשמה עדיין בצורה רשמית .

הבעל צפוי להחלים מהפציעות הפנימיות שתוארו על ידי המשטרה כ"משמעותיות". על פי הדיווחים, הוא הגיש צו מניעה נגד אשתו מזה 10 שנים וכן הגיש תביעת גירושין.

צפו בקטע מדיווח חדשותי של KTLA 5:

הצד שלה

לדברי עורך דינה של יו אמילי יו, היא השתמשה בחומר החשוד כדי לפתוח סתימות בצינורות - ובעלה בדה את תביעת ההרעלה כחלק ממאבק משמורת על הילדים.

"הרעיון שהלקוחה שלי, שהיא רופאת עור מוערכת בת 45 במחוז אורנג', תהרוס את חייה, תהרוס את חיי ילדיה ותנסה להרוג את בעלה הוא פשוט אבסורדי ולא נכון - ולצורך העניין מדובר בהשמצה", אמר עורך הדין דיוויד ווהל ל-CBS לוס אנג'לס.

עורך דינו של ג'ק צ'אן טען כי מרשו, שעובד כרדיולוג, תיעד את אשתו מוזגת את החומר הרעיל לתוך משקה הלימונדה שלו בשלוש הזדמנויות נפרדות בביתם באירווין. אולם ווהל התעקש שיו באמת השתמשה בתמיסת הניקוז כדי לפתוח סתימה. הוא הוסיף שמה שסרטוני מצלמת האבטחה באמת הראו זה שהאישה מוזגת את הדראנו לתוך כוס ריקה כדי שלא תתיז ממנו החוצה. "בכל פעם שהיא מזגה דראנו לספל הוא היה ריק לגמרי", אמר עורך הדין. "זה נועד להקל על השימוש שלו בכיור או בכל חלק אחר בבית שהניקוז בו היה סתום".

עורך הדין שלה טען עוד כי צ'אן רקח את האשמות ההרעלה מכיוון שהוא "נואש" להתגרש מיו ולהשיג משמורת על שני ילדיהם. "אנחנו מאמינים לחלוטין שהטענות האלה שהוא העלה הן כולן חלק מהמאמץ הזה". אמר ווהל.

לפי עורך דינו של צ'אן, הוא טען שיו התעללה פיזית ומילולית בילדיהם ואפילו צעקה עליהם "תמותו". "כשאמילי מתוסכלת וצועקת על הילדים, היא תשתמש בדרך כלל במשפט סיני שמתורגם ל'תמותו!' היא גם אומרת לילדים 'יש לכם בעיה בראש', 'אתם חולים בראש', 'לכו תז****', 'אידיוטים מטומטמים' ועוד", כתב צ'אן במסמך בית המשפט שהגיע לידי הפוסט. לדבריו, יו מנעה מהילדים, כיום בני 8 ו-7, ללכת לישון אם הם עשו זאת לפני הזמן המותר.

החקירה בנושא נמשכת, אולם בנתיים שופט הוציא לה צו הרחקה מבעלה וילדיה ונאסר עליה אף ליצור איתם קשר בטלפון.

  • עוד באותו נושא:
  • הרעלה
  • רעל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully