וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היתה ללא חגורת הצלה": גובר החשש לחייה של הצעירה הנעדרת בכנרת

עודכן לאחרונה: 1.6.2024 / 17:20

נמשכים החיפושים אחרי הצעירה בת ה-20 שנכנסה אתמול לכינרת על סאפ ממונע. בחיפושים עוסקים כוחות משטרה רבים, פרשים, צוללנים של כב"ה, יחידות חילוץ וכוחות משמר הגבול. מפקד תחנת טבריה במשטרה: מאז הבוקר הכוחות סורקים בתוך המים

החיפושים אחרי הצעירה הנעדרת בכינרת, 1 ביוני 2024/דוברות משטרת ישראל

המשטרה הודיעה היום (שבת) שהחיפושים אחר הצעירה שנעדרת מאז אתמול בכינרת נמשכים. הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, נכנסה לכינרת על סאפ ממונע ומאז נעלמו עקבותיה. המשטרה ממשיכה את החיפושים בכוחות מתוגברים באוויר, בים וביבשה.

בחיפושים עוסקים כוחות משטרה רבים הכוללים סירות ואופנועי ים של השיטור הימי ואיגוד ערים כנרת, מסוק מהמערך האווירי של משטרת ישראל, פרשים, צוללנים של כב"ה ויחידות חילוץ, צוותי רגליים מהמחוז הצפוני וממשמר הגבול.

מפקד המחוז הצפוני ניצב שוקי תחאוכה ומפקד מרחב כנרת תנ"צ רן לוי קיימו הבוקר הערכת מצב בחפ"ק המשטרה שהוקם בסמוך לחוף שלדג ממנו נכנסה הצעירה למים ואמדו מקרוב אחר מאמצי הכוחות לאיתורה.

החיפושים אחרי הצעירה הנעדרת בכינרת, 1 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
החיפושים אחרי הצעירה הנעדרת בכינרת, 1 ביוני 2024/דוברות משטרת ישראל

מפקד תחנת טבריה של המשטרה, סגן ניצב יגאל בן לולו, סיפר כי אתמול בשעות הערב המוקדמות קיבלו הכוחות דיווח על בחורה צעירה שנכנסה למי הכנרת, בסמוך לחוף שלד"ג. "מהרגע שקיבלנו את הקריאה, צוותים הגיעו למקום והתחלנו לסרוק את הזירה", אמר, "משעות הערב המאוחרות אנחנו בעצם - משטרת ישראל, ביחד עם כב"א ויחידת חילוץ צוללנים, נערכנו להיכנס לתוך המים. משעות הבוקר המוקדמות, גם הרגלים וגם הצוללנים התחילו לבצע סריקות בתוך המים. עד רגע זה לא איתרנו אותה. אנחנו כן חוששים לחייה, אנחנו מבינים שהיא היתה ללא חגורת הצלה. אני מזכיר ואומר שחגורת הצלה מצילה חיים. כשנכנסים למים, גם בעומק של 40 מטר, 40 מטר, מאתיים מטר, כשנמצאים על חגורת הצלה, גם אם נופלים מהסאפ, מהסירה, או מכל דבר, בסופו של דבר נמצא אתכם. ברגע שלא שמים חגורת הצלה, זה יכול להסתיים באופן טרגי, וכך כנראה גם באירוע הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully