וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משך אותו מהאוהל וברח, אנשים שהבחינו פתחו במרדף": תן פצע תינוק באורח בינוני

עודכן לאחרונה: 1.6.2024 / 14:22

פעוט כבן שנה נפצע הלילה לאחר שככל הנראה ננשך על ידי תן סמוך למצפה רמון. "אני במקצועי לוכד נחשים במשך שנים ומכיר בעלי חיים, מעולם לא נתקלתי בארוע הזוי שכזה שלשמחתנו הסתיים בנס גדול", אמר הפאראמדיק שהוזעק לזירה. "על התינוק היה סימני נשיכה בצוואר"

זאב ערבי בערבה, 26.4.24. אורן פריטל, רשות הטבע והגנים
זאב ערבי בערבה, 26.4.24/רשות הטבע והגנים, אורן פריטל

פעוט כבן שנה נפצע באורח בינוני הלילה (שבת) לאחר שככל הנראה ננשך על ידי תן סמוך לחניון עין גיבים במצפה רמון. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא במצב בינוני עם סימני נשיכה בפנים.

פאראמדיק מד"א דוראל ארזואן סיפר על רגעי האימה. "סיפרו לנו שתן משך את התינוק מהאוהל וגרר אותו, אנשים שהבחינו רדפו אחרי התן ושחרר אותו. אני במקצועי לוכד נחשים במשך שנים ומכיר בעלי חיים, מעולם לא נתקלתי בארוע הזוי שכזה שלשמחתנו הסתיים בנס גדול".

"הגענו לחניון במכתש רמון וראינו סמוך לאוהלים שבהם ישנים מטיילים גבר בשנות השלושים מחזיק תינוק כבן שנה עם סימני נשיכה בצאוור ובפנים וסימני אחיזת לסת של בעל חיים, ככל הנראה תן", אמר הפאראמדיק. "התינוק סבל מפציעות חודרות עמוקות, וחבלות, הוא היה בהכרה מלאה וכאוב, הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם לכאב, וניטור מדדים חיוניים תוך פינוי דחוף לבית החולים, כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

זאב ערבי בערבה, 26.4.24. אורן פריטל, רשות הטבע והגנים
זאב ערבי בערבה, 26.4.24/רשות הטבע והגנים, אורן פריטל

לפני יומיים חבר המועצה לשעבר של קריית מוצקין, מאיר דהן, בן 72, אושפז ונותח בבית החולים רמב"ם במצב קשה לאחר שהותקף על ידי כלב פיטבול. מראש העיר ציקי אבישר נמסר בשם העירייה כי "תפילותינו נתונות להבראתו המהירה של חברנו, איש ציבור ערכי ואהוב בעירנו".

האירוע התרחש מוקדם יותר הערב בנסיבות שלא לגמרי התבררו. לפי אחת הגרסאות התרחש האירוע בבניין בו הוא מתגורר. הכלב ניתר לעברו ותקף אותו בפניו פגיעה קשה. תחילה פינה עצמו יחד עם בעלי הכלב התוקף למר"מ בקריית ביאליק, שם לא הצליחו לעצור את הדימום. לאחר מכן פינה אותו צוות מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה.

בחודש דצמבר האחרון ילד פלסטיני מת מכלבת, לאחר ננשך בבקעת הירדן בתחילת אוקטובר על ידי כלב משוטט ולא חוסן אחרי שננשך. רק אחרי שהחלו להופיע התסמינים וכשמצבו הדרדר, הוא אושפז בבית החולים ברפידיה ומת. יש 44 מקרים כלבת מתועדים בשנת 2023 בישראל, עלייה גדולה בהשוואה ל-2022, שבה נמצאו 29 מקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully