וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לרצח בג'סר א-זרקא: נמצאה גופתה של בת 33

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 12:52

סומיה עמאש, אם לארבעה, נמצאה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק או נשימה. "חברנו לכוחות המשטרה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום", מסרו מד"א. בכפר חשדו לא אחת שיש לה בעיות בבית אבל היא העדיפה לא לערב את הרווחה או משטרה.

בווידאו: סיור בן גביר ונציגי המשטרה בג'סר א-זרקא/לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

סומיה עבד אלמוטלב עיסא ג'ורבאן עמאש, שעקבותיה נעלמו בליל שישי, נמצאה היום (שבת) ללא סימני חיים בג'סר א זרקא. ג'ורבאן, תושבת הכפר בשנות השלושים לחייה, הותירה אחריה בן זוג וארבעה ילדים. המשטרה איתרה את גופתה בסביבות 03:00. "חברנו לכוחות המשטרה, ראינו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה", נמסר ממד"א. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

סומיה עבד אלמוטלב עיסא ג'ורבאן עמאש (עמאש שם נישואיה) היתה מוכרת כאמא מסורה וכאשה נמרצת וחרוצה. היא עבדה במשק בית והיתה בעלת רכב עמו עבדה בהסעות של תושבות הכפר לעבודה ולקניות. בכפר חשדו לא אחת שיש לה בעיות בבית אבל היא העדיפה לא לערב את הרווחה או משטרה.

היחידה למאבק בפשיעה של מרחב מנשה פתחה בחקירת המקרה. בביהמ"ש השלום בחיפה, לבקשת המשטרה, הוציא השופט התורן אפרים צ'יזיק צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה. ארגון יוזמות אברהם עדכן כי בעקבות מותה של סומיה, כמות ההרוגים מהחברה הערבית בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה עומד על 88 אנשים, מתוכם 4 נשים, 85 אזרחים ו-3 תושבים.

הנעדרת סומיה ג'ובראן. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אשה ואמא מסורה וחביבה שעוזרת לבעלה ולכל בני ביתה וסייעה גם בפרנסת הבית". סומיה עמאש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

"זו טרגדיה, ולצערנו טרגדיה נוספת שירדה עלינו", אמר לוואלה שיח' מוראד עמאש, ראש המועצה המקומית ג'סר א-זרקא. "אני מביע ניחומים למשפחה. הכרנו את סומיה כאשה ואמא מסורה וחביבה שעוזרת לבעלה ולכל בני ביתה וסייעה גם בפרנסת הבית. היתה ידועה בחריצותה. זה מקרה עצוב מאד שמעציב נורא את כל תושבי הכפר. אנחנו נזכור אותה בחיבה רבה. מאז נודע לנו על העלמותה צוות הרווחה והעובדים הסוציאלים נמצאים בבית ומלווים את הילדים ובני המשפחה. נמשיך לסייע ככל שנוכל. נקווה שלא ידעו עוד צער".

"ג'סר סוגרת סוכת אבלים של נרצח צעיר, עם רצח נוסף", אומר לוואלה תושב הכפר. בליל שלישי נרצח תושב הכפר מוראד ג'ורבאן, צעיר בן 27 שעמד להתחתן בקרוב. ג'ובראן נורה ונפצע באורח קשה, ומותו נקבע בבית החולים הלל יפה בחדרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מוראד ג׳ורבאן. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"היה אמור להתחתן בקרוב". מוראד ג'ובראן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

ביום שני נרצחו שני בני משפחה משפרעם - סעיד סואעד ואחיינו מוחמד סואעד. הם נורו למוות באתר בנייה ברחוב מנחם בגין בקריית אתא. החשד שהרקע לחיסול הכפול הוא סכסוך משפחות סואעד-חאלדי, והיחידה המרכזית של מחוז חוף חוקרת.

על רקע סכסוך זה, בשבוע שעבר סיכלה ימ"ר חוף "על חם" ניסיון חיסול נועז מחוץ לבית המעצר קישון, שעה שהיה אמור להשתחרר שם ממעצר הגבר שהיה יעד החיסול. שבעה גברים שהגיעו למקום בשלוש מכוניות נעצרו במקום, ומעצרם הוארך במוצ"ש בבימ"ש השלום בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully