וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה הערבית מדממת: שלושה גברים נרצחו אמש בשלוש שעות

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 17:05

מוראד ג'ורבאן, צעיר כבן 27, נרצח הלילה ביריות בכפר ג'סר א-זרקא. מוקדם יותר, שני בני משפחה משפרעם, סעיד סואעד ואחיינו מוחמד סואעד, נורו למוות באתר בנייה ברחוב מנחם בגין שבקריית אתא. באירוע נוסף בג'סר א-זרקא, נפצעו גבר ונער

תיעוד מהרצח הכפול בשפרעם 23.4.24/מערכת וואלה!

מוראד ג'ורבאן, צעיר כבן 27, נרצח הלילה (שלישי) ביריות בכפר ג'סר א-זרקא. באירוע אחר, מוקדם יותר, נפצעו בכפר מיריות גבר ונער. בשעה 22:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על הצעיר שנפגע באירוע הקטלני, ככל הידוע על רקע סכסוך בין משפחות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לביה"ח הלל יפה, כשהוא במצב קשה, מעורפל הכרה, עם פציעות חודרות.

כמה שעות אחר כך דיווח מחוז חוף של המשטרה על מותו. גופתו נשלחה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. טרם נקבע מועד הלוויתו.

מוראד ג׳ורבאן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ג'ורבאן שנרצח הלילה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר, בשעה 22:39 התקבל דיווח במוקד מד"א על פצועים מאירוע אלימות אחר בג'סר א-זרקא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח הלל יפה נער בן 11 שסובל מאוטיזם וגבר בן 47, שניהם עם פציעות חודרות ובמצב בינוני. מדובר באירוע אחר, על רקע סכסוך אחר.

ככל הידוע אלמוני רעול פנים נכנס לחצר שבה בני המשפחה היו עסוקים בהכנות לחתונה שצפויה להיערך בעוד מספר ימים. הוא פתח באש לכל עבר, ממנה נפגעו השניים. אחר כך הסתלק.

חוקרי מחוז חוף עמוסי עבודה. שלושה גברים נרצחו אמש, בשלוש שעות. לפנות ערב שני בני משפחה משפרעם, סעיד סואעד ואחיינו מוחמד סואעד, נורו למוות באתר בנייה ברחוב מנחם בגין בקריית אתא. החשד הוא שהרקע לחיסול הכפול הוא סכסוך משפחות סואעד-חאלדי היחידה המרכזית של מחוז חוף חוקרת.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
ארבעה בני אדם נורו למוות באבו סנאן, אחד הנרצחים - מתמודד לראשות המועצה 22 באוגוסט 2023. מד"א, אתר רשמי
זירת רצח. ארכיון/אתר רשמי, מד"א

על רקע סכסוך זה, ביום שישי סיכלה ימ"ר חוף "על חם" ניסיון חיסול נועז מחוץ לבית המעצר קישון, שעה שהיה אמור להשתחרר שם ממעצר הגבר שהיה יעד החיסול. שבעה גברים שהגיעו למקום בשלוש מכוניות נעצרו במקום ומעצרם הוארך במוצ"ש בבימ"ש השלום בחיפה.

ע"פ ארגון יזמות אברהם מצאו את מותם 85 ערבים באירועי אלימות ב-2024, המסתמנת שוב כשנת שיא בפשיעה הרצחנית בחברה הערבית בישראל, אחרי שיא כל הזמנים עם 244 נרצחים ב-2023. בתקופה המקבילה ב-2023 נרשמו 83 נרצחים.

דוברות המשטרה: "מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי כינס הבוקר דיון פשיעה מיוחד שמטרתו הגברת האכיפה כנגד מחוללי פשיעה מרכזיים בדגש על הטיפול בפשיעה ברחוב הערבי. מפקדי המרחבים התחנות קציני החקירות והמודיעין מכלל המרחבים במחוז חוף התכנסו הבוקר לדיון שכינס הממ"ז".

"הדיון המיוחד עסק בהעמקת שיתוף הפעולה בין היחידות המטפלות בארועי הפשיעה ופרקליטות חיפה במטרה שזו תוביל להגשת יותר כ"א נגד מחוללי הפשיעה והרחקתם מהמרחב הציבורי לבתי הסוהר לתקופות ארוכות. מפקד המחוז הנחה את כלל המפקדים להפעיל את כל האמצעים הקיימים על מנת להמשיך ולהכות במחוללי הפשיעה המפרים את שלוות החיים של אזרחים הנורמטיביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully