וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצפים ממנו לתשובות": נציגי משפחות החטופים ייפגשו עם מזכ"ל האו"ם

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 19:52

הפגישה בין גוטרש למשפחות החטופים תיערך בשבוע הבא במטה האו"ם בניו יורק. צביקה מור, אביו של החטוף איתן מור, מקווה לנהל איתו שיחה בגובה העיניים. "במשך שבעה חודשים הוא גינה את החמאס רק פעמים בודדות ובלשון רפה. הוא צריך להגיד בפירוש שחמאס מבצע פשעי מלחמה"

בווידאו: עשרות משפחות חטופים ומפגינים למען שחרורם חוסמים את איילון צפון סמוך ללה גוארדיה/צילום: אורי סלע

מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש ייפגש בשבוע הבא עם נציגים ממשפחות החטופים במטה האו"ם בניו יורק ובהם גם משפחות חטופים מפורום תקווה. צביקה מור, אביו של החטוף איתן מור מסר כי בפגישה, יספר למזכ"ל האו"ם על בנו איתן, ששימש כמאבטח לא חמוש במסיבת הנובה ונחטף לעזה. איתן יחגוג בשבוע הבא 24, "אספר לו מי היה איתן, כיצד הוא ניסה לסייע לפצועים במסיבה. אני מאמין שהעולם יהיה מקום יותר טוב אם ישראל תשמיד את חמאס בעזה ובעולם כולו".

מזכיר האו"ם אנטוניו גוטרש בדיון במועצת הביטחון בעקבות התקיפה האיראנית בישראל, 14 באפריל 2024. רויטרס
אספר לו מי היה איתן, כיצד הוא ניסה לסייע לפצועים במסיבה". מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש/רויטרס
קפלן. הפגנה בנושא בחירות עכשיו.. דנה רעני. Dana Reany, אתר רשמי
"אני רוצה שהוא כמזכ"ל האו"ם יילחם עבור תינוקות, נשים וחפים מפשע שנמצאים במרתפי חמאס". משפחות החטופים/אתר רשמי, דנה רעני. Dana Reany

מור הוסיף ואמר שהוא מקווה לנהל עם מזכ"ל האו"ם בגובה העיניים. "במשך יותר משבעה חודשים הוא גינה את החמאס רק פעמים בודדות ובלשון רפה, זה חמור מאוד. אני רוצה שהוא יגיד בפירוש שחמאס עובר על הדין הבינלאומי, ובמבצע יום ביומו פשעי מלחמה. אני רוצה שהוא כמזכ"ל האו"ם יילחם עבור תינוקות, נשים וחפים מפשע שנמצאים במרתפי חמאס. כעת זו הבחירה שלו אם להיות בצד של אלו שנלחמים על קיומם ונהרגים כדי להציל ילדים, קשישים, נשים וחפים מפשע או להיות בצד של מי שאונס, רוצח, טובח ושורף גופות של ילדים. אני מצפה ממנו לתשובות" אמר מור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully