וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מיש עתיד: "לא שולל את האפשרות לאיחוד עם המחנה הממלכתי"

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 18:59

בריאיון ל-103FM התייחס אלעזר שטרן להגשת הצעת חוק לפיזור הכנסת על ידי גנץ: "מאמין שאפשר להקדים את הבחירות". לדבריו, הוא לא התנגד לכניסתם של גנץ ואיזנקוט לממשלה בתחילת המלחמה: "גם אני הייתי בעד, בטוח שאם לא היו שם המציאות היתה חמורה יותר"

גנץ מאיים: אם לא תובא תכנית אסטרטגית ללחימה - נפרוש מהממשלה/מערכת וואלה

ח"כ אלעזר שטרן מיש עתיד התייחס היום (רביעי) בריאיון ל-103fm לאפשרות לאיחוד מחודש בין מפלגתו לבין המחנה הממלכתי, ואמר: "אני בטוח שכשנתקרב לבחירות, אז המפה הפוליטית תיראה אחרת, ואני כמובן לא שולל את האפשרות של מה שכבר היה פעם". את הדברים אמר על רקע הגשת הצעת החוק היום לפיזור הכנסת ע"י המחנה הממלכתי.

הוא הביע את דעתו על הצעת החוק: "אנחנו גם חתמנו על הצעה כזאת, לא הנחנו אותה עוד, יש זמן. יש פערים כמה אתה יכול להניח, כל כמה זמן". הוא הוסיף, "אני חושב שצריך להקדים את הבחירות, אני חושב שצריך להגיע לזה בהסכמה ואני גם מאמין שאפשר להגיע לזה בהסכמה".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד ויו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ נפגשו היום בכנסת. 10 במאי 2023. ללא, אתר רשמי
יתאחדו מחדש? לפיד וגנץ, בשנה שעברה/אתר רשמי, ללא

לדבריו, הוא לא חושב שגנץ ואיזנקוט טעו כשנכנסו לממשלה. הוא אף אמר כשנשאל האם סיעתו היתה צריכה להיכנס גם היא, "אני הייתי אז בעד כניסה, אני בירכתי את בני ואת גדי על הכניסה, אני בטוח שאם הם לא היו שם, המציאות שלנו הייתה חמורה הרבה יותר".

הוא הוסיף, "אני חושב שזה שגנץ ואיזנקוט ישבו שם, זה תרם לאחדות, תרם ללוחמים, תרם למשפחות השכולות, זה תרם גם להחלטות. כנראה שעכשיו מיצו את העניין הזה". עוד אמר, "אני חושב שגם נתניהו כראש ממשלה שרוצה אחדות, צריך לוודא שלגנץ ואיזנקוט תהיה את התחושה שהם באמת משפיעים, ואם הם לא משפיעים, זה לא הם מפרקים, זה הוא מפרק".

אלעזר שטרן  בישיבת סיעת התנועה, פברואר 2013. יואב דודקביץ'
ח"כ שטרן/יואב דודקביץ'

בהמשך הביע דעתו על ההקלטות שנחשפו בערוץ 14, לפיהן יו"ר העבודה יאיר גולן קרא לא לעשות מילואים "עד שהממשלה תתחלף". לדברי שטרן, "כמובן שאני נגד סרבנות, בוודאי נגד סרבנות בזמן מלחמה. אני לא בטוח מה יאיר גולן אמר, כבר שמעתי כל מיני דברים, אבל אני מקווה שהוא לא אמר שהוא קורא לסירוב פקודה עכשיו.

"יש בישראל ממשלה, רמטכ"ל, אלופי הפיקוד, מפקדים בצבא, צריכים לכבד את מה שהממשלה הטילה עליהם וכל מפקד בצבא את מה שהמפקד מעליו אמר לו לעשות, עד שזאת החלטה בלתי חוקית בעליל, שאז חובה עליו לא לציית", הדגיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully