וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גלגל הצלה לנתניהו": מי עומד מאחורי שלטי החוצות נגד בן גביר?

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 16:25

קמפיין חוצות ענק, שנועד להגחיך את השר לביטחון לאומי, מעורר עימות בין יוזמיו לגורמים בסביבתו. יוזמי המהלך טוענים שבן גביר פוגע בבוחרי המחנה הלאומי ונשאר בממשלה כדי "להציל את נתניהו". לצד שלטים באיילון, המודעות מופיעות גם בעלוני השבת של הציבור הדתי-לאומי

בווידאו:איתמר בן גביר השתחרר מבי"ח הדסה לאחר שנפצע בתאונת דרכים, 28 באפריל 2024/ללא קרדיט

מי עומד מאחורי הקמפיין נגד השר בן גביר? קמפיין חוצות ענק שהושק בימים האחרונים נגד השר לביטחון לאומי ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר מצליח לעורר הדים רבים ברחבי הרשת, ומעורר עימות בין יוזמיו לגורמים בסביבת השר. הקמפיין תחת הכותרת "ימין אבל פחות" נועד להגחיך את בן גביר כימין ומציג אותו כ"גלגל ההצלה" של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

על שלטי החוצות הופיע נתניהו בעיבוד גרפי ללא חולצה וראשו של בן גביר כברווז צהוב על גלגל ים. מי שהוביל את הקמפיין היא תנועת "החזית האזרחית" שאותה הקים לאחר אירועי ה-7 באוקטובר, היועץ האסטרטגי עופר רוזנבאום. אליו הצטרפה דבורה גונן אמו של דני ז"ל שנרצח בפיגוע בדולב לפני 9 שנים. על פי אנשי התנועה, השר בן גביר הוא איש ימין אבל "ימין לייט אשר כל מטרת הישארותו בממשלה היא כדי להציל את נתניהו. בפועל, הם מוסיפים, הוא לא מקדם מדיניות ימין שלשמה הוא נבחר ובכך פוגע בבוחרי המחנה הלאומי.

קמפיין להחלפת איתמר בן גביר. ללא, אתר רשמי
מודעת הקמפיין בעלון שבת/אתר רשמי, ללא
קמפיין להחלפת איתמר בן גביר. ללא, אתר רשמי
שלט החוצות של הקמפיין בנתיבי איילון/אתר רשמי, ללא

מלבד שלטי חוצות, "החזית האזרחית" פנתה גם לפרסם את הקמפיין בעיתונים עם קהל יעד דתי, בין היתר בעלוני השבת שהפכו למוצר קריאה פופולרי בציונות הדתית. לטענת גורמים המעורים בפרטים, בן גביר ניסה להלחם בפרסום המודעות אך מכיוון שמדובר בקמפיין פרסומי, הוצע לו לפרסם מודעה נגדית. במודעה נכתב בין היתר כי מי שאחראי על הקמפיין הוא "עופר רוזנבאום, שותפו לשעבר של רונן צור", זאת כביכול על מנת להציגו כאיש שמאל. יצויין כי לפחות עיתון אחד שפונה לקהל הדתי - המודעה נפסלה והוחלט לא לפרסמה.

דבורה גונן הסבירה כי "השר בן גביר הוא ימין אבל פחות, הרבה פחות. לצערנו אנחנו רואים מה קורה בבתי הכלא- איך אלה שרצחו את ילדינו משתחררים כאילו עברו עבירות צווארון לבן. אנחנו מתרפסים בפני העולם, לא מגיעים להכרעה בעזה, ולא מצליחים לשחרר את החטופים - זה לא ימין. בכוונתנו להחריף את המאבק עד שהשר בן גביר יקדם מדיניות ימין אמיתית ויפסיק להתנהג כברווז צולע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully