וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מפגינים עוכבו מחוץ לביתה של מירי רגב

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 10:12

השניים עוכבו הבוקר מחוץ לביתה של שרת התחבורה בראש העין, בעת שמחו במקום בעקבות התחקיר שפורסם אודות פעילותה הפוליטית. מהמשטרה נמסר כי השניים "בחרו במכוון להפר את תנאי ההפגנה", אך עורך דינם כפר בטענה: "קיימו מחאה לגיטימית"

אחרי התחקיר: השרה רגב יצאה מביתה והתחמקה מהעיתונאים/מערכת וואלה

שני מפגינים עוכבו הבוקר (חמישי) על ידי המשטרה לאחר שמחו הבוקר מחוץ לביתה של שרת התחבורה מירי רגב בראש העין. לטענת המשטרה השניים הפרו את תנאי ההפגנה שנערכה במקום בעקבות התחקיר שפורסם ברשת 13 אודות פעילותה הפוליטית של השרה.

"השניים נעצרו לאחר שקיימו מחאה לגיטימית מחוץ לביתה, הם טרם נחקרו", טען מתחנת משטרת ראש העין עורך הדין יוני נוסבאום, המייצג אותם מטעם מערך העצורים של המחאה.

שרת התחבורה מירי רגב בתדרוך לקראת טקס הדלקת המשואות ה-76. רוני כנפו
שרת התחבורה מירי רגב/רוני כנפו

השבוע, במשטרה מסרו אתמול כי הוחלט לפתוח בבדיקה בהקשר לתחקיר תכנית "המקור", ובו נחשף כי במשרד התחבורה ובלשכת השרה פועלים במדיניות של רמזור כך שהסיוע של המשרד לרשויות המקומיות מתנהל על פי דירוג הקשור ליכולת שכל ראש רשות לסייע לרגב הבחירות. נציין כי בזמן כהונתו של המפכ"ל קובי שבתאי, הצפוי לסיים את תפקידו בחודש הבא, חלה ירידה משמעותית בחקירות שחיתות ציבורית.

בעקבות התחקיר, שכרה כאמור שרת התחבורה את שירותיו של עורך דין עמית חדד, כמי שייצג אותה. עוד טרם פרסום התחקיר, ביקשה היועמ"שית לפתוח בבדיקה בנוגע לתלונה שהעבירו ממשרדה של רגב על חשד לגניבת מסמכים ממשרד התחבורה, ככל הנראה על ידי אחד העובדים שסיים את עבודתו במקום. ממשטרת ישראל נמסר כי "מכלול הנושאים נבדקים על ידי כלל הגורמים הרלוונטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully