וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד, ליברמן וסער נפגשו כדי לדון בהחלפת הממשלה

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 14:29

ראשי מפלגות האופוזיציה מסרו כי הם מצפים שגנץ יפרוש מהממשלה, ויחבור אליהם. פגישתם מתקיימת לאחר חודשים בהם כל אחד מהם קורא לממשלה להתפטר ומבקר בחריפות את רה"מ וקבינט המלחמה על התנהלותם במלחמה

לפיד: "לא יכול להיות שמוציאים צווי מעצר נגד נתניהו, סינוואר ודף"/ערוץ הכנסת

ראש האופוזיציה יאיר לפיד, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ויו"ר הימין הממלכתי גדעון סער נפגשו לפני זמן קצר (רביעי), כדי לסכם על תוכנית פעולה להחלפת הממשלה. "ראשי מפלגות האופוזיציה מצפים שבני גנץ יפרוש מהממשלה ויצטרף לפורום להחלפת הממשלה", מסרו.

לאורך החודשים האחרונים קראו השלושה לממשלה להתפטר שוב ושוב, וביקרו בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו וקבינט המלחמה על הדשדוש בלחימה.

סער, שנכנס לממשלה בתחילת המלחמה ביחד עם יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, החליט לפרוש ממנה יחד עם סיעתו לפני כחודשיים. זאת, במחאה על כך שאין לו יכולת להשפיע על המדיניות במלחמה. "איני יכול לשאת באחריות כל עוד אין לי, לפי שיפוטי, אפשרות מעשית להשפיע על כיוון המדיניות. פשוט איני רואה בכך עוד תועלת. לא באנו לממשלה כדי לחמם כסאות", אמר באותו זמן.

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד ויו"ד הימין הממלכתי גדעון סער. ללא, אתר רשמי
לפיד, סער וליברמן בפגישה, היום/אתר רשמי, ללא

באחת מההתבטאויות האחרונות נגד הממשלה, אמר לפיד כי "עם הממשלה הזו לא ננצח. היא לא יכולה. לא ננצח עם בן גביר ולה פמיליה. לא ננצח עם חרדים שלא רוצים להתגייס. לא ננצח עם מליציות ששורפות משאיות סיוע הומניטרי. לא ננצח עם שרים שמדברים על השמדה מוחלטת ועל פצצות אטום על עזה.

"כן ננצח אם נגדיר מה המטרה שלנו. מה צריך להיות בעזה ביום שאחרי. איך נביא הביתה את החטופים. איך נחזיר הביתה את המפונים. איך נקדם נורמליזציה עם הסעודים והיפרדות מהפלשתינים", הצהיר לפיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully