וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שני ראתה בנובה את חבריה נרצחים מול עיניה. מצאו אותה במיגונית"

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 11:51

בבוקר 7 באוקטובר גילתה אורטל בן עמי שאחותה נמצאת במסיבה ברעים. בריאיון ל-103fm היא מספרת על צעירה שחלמה להיות זמרת ואהבה לחגוג את החיים, שרק נסעה לרקוד ולא חזרה: "הם פשוט הופקרו"

"מרגישים פה חיבור חזק אליה"; משפחות נרצחי הנובה הגיעו לנקות את הזירה בה איבדו את יקיריהם/אבי רוקח

"בן אדם הולך למסיבה ולא חוזר, קשה לעכל את זה", אומרת אורטל בן עמי, אחותה של שני בן עמי שנרצחה במסיבת נובה ברעים. "הם פשוט הופקרו".

שני בן עמי היא אחת ממאות הישראלים שהשתתפו במסיבה ברעים, ונרצחו בניסיון להימלט ממתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר, במה שהפך להיות אחת הזירות המדממות ביותר של השבת השחורה.

"אנחנו משפחה מאוד מלוכדת, בטח כאחיות. אנחנו שלוש אחיות מאוד מחוברות, הכל אנחנו עושות יחד, ממש מסתכלים עלינו כשלישיה. תמיד אנחנו ביחד", מספרת אורטל בשיחה עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103fm. "בואו נגיד שקבוצת האחיות שלנו נדמה. רק מלדבר בלשון עבר אני מתחילה לדמוע".

שני בן עמי חלמה למדה מוזיקה וחלמה להיות זמרת. "הייתה המצחיקה של המשפחה, הוסיפה הרבה חיים לכל מקום אליו היא נכנסת. תמיד מוקפת בחברים, אוהבת לחגוג את החיים, שמה את האחר לפניה. אי אפשר אפילו להתחרות בנדיבות שלה. היא אהבה לתפור, בפורים כל החברים שלה עמדו אצלה בתור", מספרת אורטל.

שני בן-עמי, חגגה במסיבת הנובה ונרצחה במיגונית שבכניסה לקיבוץ רעים.. ללא, אתר רשמי
שני בן-עמי, חגגה במסיבת הנובה ונרצחה במיגונית שבכניסה לקיבוץ רעים./אתר רשמי, ללא

האזינו לריאיון

שני סיפרה ביום שלפני שהיא הולכת למסיבה, אך אחיותיה לא ידעו שמדובר באירוע ברעים. "רק בבוקר גילינו שהיא שם. כשהתחילו שמועות על כך שיש בלגן במסיבה חברה של שני יצרה קשה עם אחותי ואמרה שהיא שם. העלתי סטורי והחלו גל של הודעות וחיפושים, לבדוק בקיבוץ הזה והזה. הבשורה הגיעה רק ב-17:30. אחד המאבטחים של המסיבה מצא אותה. היא שלחה נ"צ, מיקום שיבואו לעזור להם, וכשהתאפשר הוא הגיע וראה במיגונית שהם ללא רוח חיים. בדיעבד, הטלפון בעזה. כנראה הוא נשאר ברכב מההיסטריה", היא אומרת.

"לנו במרכז היו אזעקות, ב-07:30 כשנכנסנו לממ"ד אמא שלי צלצלה אליה. היא אמרה שהיא במרחק של שעה מתל אביב והיא בממ"ד, זה היה שקר כדי להרגיע אותה כי ממ"ד אין שם, אלא מיגונית", מספרת בן עמי. "ב-06:30 התחילו טילים, הם החליטו שהם צריכים להישאר במתחם עד שזה יירגע. ב-08:00 הם שומעים שמחבלים חדרו למסיבה ולקיבוצים, והם מתחילים לברוח. שני התקשה למשטרה ואמרה שיורים עליהם. שני החברים שלה נרצחו לנגד עיניה. היא וחברה שלה היו במושב האחורי, הם היו [שם] שעה כשהן רואות את החברים שלהם מתים כשכל הרכבים מסביבם עולים באש. הם החליטו לברוח למיגונית קטנה, והיא נמצאה חבוקה על ידי מישהו שהגן עליהם ברגע האחרון".

הגעגועים לא פוסקים. "השתנו חיינו", אומרת בן עמי. "אין יום שאנחנו לא חושבים עליה. היא חסרה בהמון דברים. איך אפשר אפילו להתחתן בלי שני? החיים לא אותו דבר, יש הרבה עצב. אנחנו משפחה מאוד שמחה, ופתאום כל אחד בוכה בבית".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully