וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקין: "החלפת הממשלה היא אופציה שצריכה להיות כל הזמן על השולחן"

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 8:42

בריאיון ל-103FM אמר יו"ר סיעת הימין הממלכתי כי בסיעתו "לא מתלהבים מבחירות בזמן מלחמה, אך כל זה מותנה בכך שהמלחמה מנוהלת בצורה שאפשר לנצח". הוא שלל שיתוף פעולה עם רע"ם: "אמרה שהמדינה מבצעת פשעי מלחמה. יש להפיל את נתניהו רק דרך התארגנות בימין ליברלי"

בווידאו: ביבי בשיחה עם לוחמי גולני בגבול בצפון/צילום: רועי אברהם לע"מ

יו"ר סיעת הימין הממלכתי, ח"כ זאב אלקין, התייחס הבוקר (רביעי) בריאיון ל-103FM לאפשרות לבחירות במהלך המלחמה, ואמר כי "כל עוד הממשלה מנהלת מלחמה לא נכון, עדיף להחליף אותה. זאת אופציה שצריכה להיות כל הזמן על השולחן".

"אנחנו לא מתלהבים גדולים מבחירות בזמן מלחמה, אך כל זה מותנה בכך שהמלחמה מנוהלת בצורה כזו שאפשר לנצח", אמר. "כבר לפני כמה חודשים הגענו למסקנה שהיא מנוהלת באופן שגוי, אנחנו מדשדשים. ניסינו להשפיע מבפנים, ולצערי לא הקשיבו לנו, לכן עזבנו".

בנימין  נתניהו במליאת הכנסת 287 במאי 2024. ראובן קסטרו
"כל עוד הממשלה מנהלת מלחמה לא נכון, עדיף להחליפה". חברי הליכוד במליאת הכנסת, השבוע/ראובן קסטרו

"אני לא רואה הקמת ממשלה עם סיעת רע"ם, היא יצאה באמירה שהמדינה מבצעת פשעי מלחמה. אני לא שום דרך לשיתוף פעולה", אמר. "אופוזיציה תמיד פועלת להפלת ממשלה. אי אפשר להפיל את נתניהו ממרכז שמאל, הדרך היחידה היא רק דרך התארגנות גדולה בימין הליברלי".

זאב אלקין, 1 במאי 2023. ראובן קסטרו
זאב אלקין/ראובן קסטרו

הוא התייחס להתנהלות ישראל במלחמה. "אני חושב שלא מסוגלים להביא אותנו למילוי היעדים של המלחמה", אמר והאשים: "אני מטיל את עיקר האחריות על חברי קבינט המלחמה. קבינט המלחמה כשל וממשיך להיות כושל, וצריך לנהל את זה אחרת".

אלקין התייחס לתקרית ברפיח בה נהרגו עשרות פלסטינים במחנה פליטים. "יש הרבה דוגמאות מהסוג הזה, כל תחום ההסברה במדינה לא מנוהל. תשלחו שאילתה לרה"מ כמה דיונים בנושא ההסברה התקיימו בקבינט המלחמה או בקבינט המדיני הביטחוני הרחב".

  • עוד באותו נושא:
  • זאב אלקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully