וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפקח על התקדמות החקירה": הוארך מעצר כוכב הרשת דביר עדני, החשוד באונס

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 23:38

עדני, בן 33 מת"א, חשוד כי בנוסף לתקיפות המיניות הקשות שביצע, שידל נשים לזנות בדירתו, כשסימם אותן בין היתר באמצעות הסם "דוקטור", ואף הזמין גברים נוספים לבצע בהן אונס. מאז הדיון הקודם בעניינו, החוקרים הטיחו בו האזנת סתר לשיחת טלפון המשמשת כראיה נגדו

בווידאו: שוטרי מחוז צפון עצרו חשוד שעקב אחרי צעירה והטריד אותה מינית/דוברות משטרת ישראל

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) בארבעה ימים את מעצרו של דביר עדני שחשוד בביצוע עבירות מין חמורות וביניהן אף אונס בכמה נשים. עדני גם חשוד כי שידל נשים לזנות בדירתו כאשר סימם אותן בין היתר באמצעות הסם "דוקטור" והזמין גברים נוספים לבצע בהן אונס. מאז הדיון הקודם, חוקרי משטרת בני ברק הטיחו בעדני שיחת טלפון ארוכה אותה ביצע שהם אספו באמצעות האזנת סתר בשלב החקירה הסמויה.

המשטרה ביקשו להאריך את מעצרו בשבעה ימים בטענה שקיימות עוד תלונות פוטנציאליות שיש למצות את החקירה עמן. "בית המשפט יכול להיווכח כי אנו פועלים במרץ בתיק", טענה נציגת המשטרה רס"ר עדן אליה. "ככל שיש יותר תלונות, יש יותר עבודה".

דביר עדני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"סימם את הנשים באמצעות סם 'הדוקטור'". דביר עדני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עו"ד אבישג כהן שמייצגת את עדני מטעם הסניגוריה הציבורית ביקרה את העובדה שרק לאחר 20 ימי מעצר הוטחה בו האזנת הסתר שנאספה בחקירה ושהוא מוחזק עדיין במעצר מבלי שהוגשו הצהרת תובע או כתב אישום נגדו. "לא בכדי אמר בית המשפט בדיון האחרון שיש להתכנס לכדי סיום ויש להגיע לפה עם מסקנות", טענה עו"ד כהן. "אותה שיחה אחת שהוטחה בו אין בה כלום. לכל היותר, יש בה ריח לא טוב והם לא הצליחו להבין מזה כלום".

לבסוף השופטת רוית פלג בר-דיין הורתה על הארכת מעצרו בארבעה ימים וקבעה כי "יש להתכנס לפחות לגבי המתלוננות שעניינן הובא לראשונה בדיון הארכת המעצר הראשון ועל בית המשפט לפקח בצורה הדוקה יותר על קצב התקדמות החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully