וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצטברו תלונות נוספות? איש חיי הלילה החשוד באונס ממשיך להסתבך

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 11:15

בית משפט השלום האריך בארבעה ימים את מעצרו של דביר עדני, שחשוד בביצוע עבירות מין חמורות וביניהן אף אונס בכמה נשים. השופטת ציינה כי החשד הסביר נגדו באשר לחלק מהמקרים התחזק. נציגת המשטרה בדיון סיפרה שעלו שמות של מתלוננות פוטנציאליות נוספות שטרם הגישו תלונה

עו"ד שמואל פלישמן, מייצג את גאפין שריף החשוד באונס בחולון/ארז הראל

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בארבעה ימים את מעצרו של דביר עדני שחשוד בביצוע עבירות מין חמורות וביניהן אף אונס בכמה נשים. השופטת רוית פלג בר דיין ציינה בהחלטתה כי החשד הסביר נגדו באשר לחלק מהחשדות התחזק.

נציגת המשטרה בדיון סיפרה שעלו שמות של מתלוננות פוטנציאליות נוספות שטרם הגישו תלונה וכי בכוונתם לגבות גם עדויות מאנשים שעולה מהגרסאות השונות כי היו נוכחים באותן "מסיבות אהבה", בהן על פי החשד אירעו מעשי אונס ופגיעה מינית.

במהלך הדיון עורכת הדין אבישג אהן שמייצגת את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית הציגה את גרסתו של עדני בנוגע לחלק מהתלונות אך לבקשתה בית המשפט הטיל צו איסור על פרסומו. עוד הוסיפה עו"ד כהן וטענה שלקוחה נחקר במשך יום ארוך ונשאר רעב לאחר שקיבל רק סנדוויץ' אחד בבוקר.

דביר עדני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דביר עדני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"כבר בחודש יוני הפרקליטות נתנה את דעתה על התלונות הקיימות בתיק", טענה עורכת הדין כהן. "גם במשטרה וגם בפרקליטות לא חשבו שצריך לעצור אותו. הפרקליט לא חשב שיש בהם ממש ונתן פעולות המשך. כל הזמן צריך להסתכל על התלונות הללו בעין ביקורתית וכעת אנו נמצאים בהארכת מעצר שלישית לאחר שכבר הוטחו בו כל התלונות. זה שבחורה מגיעה ומספרת סיפור זה יפה ומרשים אבל מנגד יש גם צד אחר שמספר סיפור".

לאחר שבמשטרה ביקשו להאריך את מעצרו של עדני בעשרה ימים, השופטת רוית פלג בר-דיין הורתה על הארכת מעצרו בארבעה ימים מאחר וטענה כי קיים חשש שישבש את החקירה או יימלט מן הדין וכי נשקפת ממנו מסוכנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully