וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלוננת נוספת נגד כוכב הרשת דביר עדני; ביהמ"ש האריך את מעצרו

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 18:06

המשטרה מייחסת לו חשד לעבירות קשות וביניהן בעילה שלא בהסכמה חופשית, מעשה סדום תוך ניצול מצב של חוסר הכרה ושידול למעשה זנות. בתוך כך, על אף שהשופט הסכים עם העו"ד של עדני כי המשטרה אכן פועלת בקצב איטי בחקירה, טען שיש יסוד סביר לחשדות והאריך את מעצרו בשבוע

עו"ד שמואל פלישמן, מייצג את גאפין שריף החשוד באונס בחולון/ארז הראל

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) בשבעה ימים את מעצרו של דביר עדני, שחשוד בביצוע עבירות מין חמורות וביניהן אף אונס בכמה נשים. במהלך הדיון עלה כי מאז מעצרו, בחורה נוספת הגישה תלונה נגדו. מהתלונה החדשה עלו מאפיינים דומים לתלונות הקודמות, בהם שימוש בסמים וזימונם של גברים נוספים לדירה, בזמן שהמתלוננות אינן היו במצב שליטה שמאפשר להן לסרב לקיום יחסי מין. עוד עלה בדיון כי נערכו עימותים בין עדני לבין שתיים מהמתלוננות, במהלכם הן הטיחו בו כיצד פגע בהן מינית.

במהלך הדיון נציגת תחנת משטרת בני ברק, רס"ר עדן אליה, טענה כי "מאז הדיון הקודם, התחזק החשד כנגד עדני". עורכת הדין אבישג כהן, המייצגת את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, ביקרה את קצב החקירה ואמרה כי העובדה שהוטחו בו נכון לשעה זו רק תלונות של שתי נשים, על אף שישנן עוד שלוש נוספות - מעידה על איטיות המשטרה. נציגת היחידה החוקרת הגיבה לטענותיה ואמרה שזה נובע מתוך "שיקולי חקירה, והעובדה שהחקירות ארוכות ואינטימיות".

דביר עדני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"לא היו במצב לסירוב ליחסי המין". כוכב הרשת דביר עדני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עורכת הדין כהן הוסיפה וביקשה מנציגת המשטרה לאשר שעדני טען בחקירתו כי אחת המתלוננות מכפישה את שמו, ואף דרשה ממנו בעבר סכום כספי. רס"ר אליה השיבה כי לא נמסרה גרסה שכזו, ומסרה כי "לא בצורה הזו. הדברים שלו נבדקו". לגבי מתלוננת נוספת, כהן אמרה שעדני טוען כי היא יזמה וביקשה להיות חלק מאותם אירועים אינטימיים שהתקיימו ביניהם.

"הם מנהלים חקירה כושלת. אני מבקשת לא לתת יד להמשך ההתנהלות הזו", סיכמה עורכת הדין כהן. "לא יעלה על הדעת שתשמענה טענות והן לא יוטחו בו בגלל שיקולי חקירה. הם צריכים לעבוד מסביב לשעון בתיק שנפתח לפני שנה וחצי". לבסוף השופט בנימין הירשל דורון, הורה על הארכת מעצרו של עדני בשבעה ימים - אך ביקר את התנהלות המשטרה וציין שעד לדיון הבא שיתקיים יש להטיח בו את מלוא התלונות שהתקבלו נגדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. צילום: דוברות משטרת ישראל, עיבוד תמונה
"מעצרו של עדני הוארך בשבעה ימים". (אילוסטרציה)/עיבוד תמונה, צילום: דוברות משטרת ישראל

"אני מוצא שיש יסוד סביר לחשדות", אמר בהחלטתו השופט הירשל דורון אך הוסיף כי "היחידה החוקרת אינה יכולה להימנע מביצוע פעולת חקירה חיונית, כשדומה שהיא שומרת פעולת חקירה זו מניסיון לקבל מבית המשפט ימי מעצר נוספים. אציין שאם לא הייתה נוספת עוד עדות חמורה של מתלוננת, הייתי סבור שהימנעותה של היחידה החוקרת מלהטיח בחשוד את מלוא התלונות שהיו, היה מצדיק את התערבות בית המשפט".

דביר עדני בן ה-33 מרמת גן נעצר בשבוע שעבר בחשד לביצוע עבירות מין חמורות בכמה נשים. במשטרה מייחסים לו חשד לעבירות קשות וביניהן בעילה שלא בהסכמה חופשית, מעשה סדום תוך ניצול מצב של חוסר הכרה או מצב אחר המונע לתת הסכמה חופשית ושידול למעשה זנות. בנוסף לכך עלה החשד כי עדני היה מזמין לדירתו נשים שחזרו בשאלה מהמגזר החרדי, משכר ומסמם אותן ואף סירסר בהן תמורת כסף וסמים.

עדני הוא כוכב רשת מוכר הידוע בעיקר כמי שניהל בעבר ליינים של "מסיבות אהבה" יחד עם גילי מוסינזון ולקח חלק בהפקת מסיבות במועדון הדאנג'ן. בנוסף הוא מתנדב כפרמדיק בארגון איחוד הצלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully