וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרית האלימה במירון: נחקרו באזהרה שני שוטרים

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 17:52

במחלקה לחקירות שוטרים הודיעו כי חקרו באזהרה שני שוטרי מג"ב שנצפו נוהגים באלימות כלפי אזרחים במהלך ההילולה. השניים שוחררו בתנאים מגבילים, שבמסגרתם יורחקו ממתקני משטרה ולא ייצרו קשר עם גורמים אחרים בנוגע לאירועים במירון

עימותים בהר מירון/ללא קרדיט

אחרי התקרית בהילולה במירון, שבמהלכה נפצע אחד הנוכחים בעימות עם המשטרה, במחלקה לחקירות שוטרים הודיעו היום (שני) כי נחקרו באזהרה שני שוטרי מג"ב, שנצפו נוהגים באלימות כלפי אזרחים במהלך האירוע.

לפי הודעת מח"ש, החשודים שוחררו בתנאים מגבילים של כמה ימי הרחקה ממתקני המשטרה ואי-יצירת קשר עם גורמים אחרים בעניין התקריות במירון.

כבר אתמול הודיעו במח"ש כי יפתחו בבדיקה של האירוע, שבו נפצע אברהם קרויזר, שנהדף בכוח בידי לוחם מג"ב. היום, בראיון לעיתונאי אתר "בחדרי חרדים" יאיר לוי, שחזר קרויזר את התקרית ואמר כי יסלו לשוטר אם "יחזור בתשובה", יביע חרטה על מעשיו ולא יבצע מעשים דומים בשנית.

כוחות ביטחון בהילולת ל"ג בעומר, מירון, 26 במאי 2024. דוד כהן, פלאש 90
כוחות ביטחון בהילולת ל"ג בעומר, מירון, 26 במאי 2024/פלאש 90, דוד כהן
האדמו"ר מבאיאן מדליק מדורה בהילולת ל"ג בעומר, מירון, 26 במאי 2024. דוד כהן, פלאש 90
האדמו"ר מבאיאן מדליק מדורה בהילולת ל"ג בעומר, מירון, 26 במאי 2024/פלאש 90, דוד כהן

במערכת הפוליטית הגיבו בחריפות על תיעוד הפגיעה בקרויזר, שהובילה כאמור לחקירה באזהרה. כך, למשל, אמר יו"ר ש"ס אריה דרעי כי מדובר ב"פשע שלא ייסלח" וכי יש להדיח לאלתר את השוטר מתפקידו ולהעמידו לדין. גם שר הדתות, מיכאל מלכיאלי, אמר כי מדובר ב"מראה לא נתפס שאין כל דרך לעבור עליו לסדר היום, ימוצה הדין לאלתר עם הפורעים. אין אפשרות לדלג את הפשע הזה". ואילו שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, מסר כי "המראה המזעזע של שוטר מג"ב מפיל ארצה באלימות בוטה יהודי מבוגר, או שוטר נוסף שיורה באוויר באירוע אזרחי, צובטת לב כל אחד ולא מתקבלת על הדעת. אני דורש להדיח באופן מיידי את השוטרים האלימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully