וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקפיים של בן גוריון נגנבו מהצריף בשדה בוקר; החשוד: חייל צה"ל

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 9:42

המשקפיים של ראש הממשלה הראשון היו מונחים על שולחן העבודה בתוך צריף ביתו שבאתר המורשת בקיבוץ שדה בוקר - ומשם על פי החשד נגנבו. חקירה מהירה של שוטרי תחנת דימונה הובילה את החשוד בגניבה - חייל צה"ל שהיה שם בסיור במקום

פסל דוד בן גוריון הוצת בתל אביב, 16 בספטמבר 2023/לפי סעיף 27 א'

במשטרת דימונה התקבלה אמש (ראשון) תלונה על היעלמותם של המשקפיים של ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון, מהצריף בשדה בוקר. חקירה מהירה של שוטרי התחנה הובילה את החשוד בגניבה - חייל צה"ל שהיה שם בסיור במקום. המשקפיים, כך עולה, היו מונחים על שולחן העבודה בתוך צריף ביתו שבאתר המורשת בקיבוץ שדה בוקר - ומשם על פי החשד הוא לקח אותם.

עם קבלת הדיווח הנחה מפקד התחנה, סנ"צ משה שטרית, לפעול באופן מהיר ולהתחקות אחר מבצע העבירה על מנת לאתר את המשקפיים הגנובים, שהינם פריט בעל ערך היסטורי ולאומי, ולהחזירם לאתר המורשת.

ן ראש הממשלה דוד בן גוריון מציג את הממשלה החדשה בפני הכנסת בירושלים. פריץ כהן, אתר רשמי
ן ראש הממשלה דוד בן גוריון מציג את הממשלה החדשה בפני הכנסת בירושלים/אתר רשמי, פריץ כהן
משקפיו של דוד בן גוריון שנגנבו מהצריף בשדה בוקר. דוברות משטרת ישראל
משקפיו של דוד בן גוריון שנגנבו מהצריף בשדה בוקר/דוברות משטרת ישראל

חוקרי התחנה החלו באיסוף ראיות וממצאים והצליחו לאתר את מבצע העבירה, חייל סדיר, שגנב את המשקפיים בסוף השבוע במהלך סיור באתר. בסיוע המשטרה הצבאית ובתחקור מהיר בוצע חיפוש בבסיס צבאי בדרום, שם איתרו השוטרים את המשקפיים כשהם מוסלקים בחצר הסמוך לבניין מגורים. החייל נעצר לחקירה בתחנת דימונה ובסיומה שוחרר לחלופת מעצר בתנאים מגבילים.

גיל שניידר, מנהלת צריף בן- גוריון: "מדובר באירוע חריג ומצער. מעל 100,000 איש מבקרים מידי שנה בצריף בן-גוריון שנותר כשהיה מיום פטירתו של דוד בן-גוריון. המבקרים מכבדים, שומרים ובעיקר לומדים על מורשתו של בן-גוריון. אנו מודים לתחנת משטרת דימונה על עבודה מהירה ויעילה בהשבת הפריט. הקהל הישראלי הוא קהל נהדר שיודע לכבד, להתעניין ולשאול שאלות חכמות, אנחנו נהנים מאוד לארח את הקהל בקבוצות וכמובן את היחידים והמשפחות וקוראים לאזרחי ישראל להמשיך לבוא ולבקר במקום המיוחד הזה ולהתרשם מחייו, פועלו ומורשתו של בן-גוריון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully