וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תסדרי לי קומבינה בגיוס": עשרות פעילי אחים לנשק הפגינו מול ביתה של מירי רגב

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 8:22

המפגינים הגיעו לביתה בשעת בוקר במחאה לקראת ישיבת הממשלה בה יובא להצבעה חוק הגיוס. "הממשלה המנותקת בוחרת גם הפעם בפוליטיקה לפני ביטחון ישראל כשהיא צפויה להמשיך היום בחקיקת השתמטות", מסרו

אחרי התחקיר: השרה רגב יצאה מביתה והתחמקה מהעיתונאים/מערכת וואלה

עשרות פעילי אחים לנשק הפגינו הבוקר (שני) מול ביתה של שרת התחבורה מירי רגב בראש העין. הפעילים הגיעו להפגין לקראת ישיבת הממשלה בה יובא להצבעה חוק הגיוס. "מירי, תסדרי לי קומבינה בגיוס", צעקו.

שר הביטחון יואב גלנט ערך אתמול תדרוך בנושא חוק הגיוס לקראת הדיון שצפוי להתקיים בישיבת הממשלה, במהלכו הוא שב וחידד כי לא יתמוך באף חוק חד צדדי שתקדם הממשלה וכי מערכת הביטחון תביא רק חוק בהסכמה רחבה. "יותר מחמישים אחוז מהחיילים לא יקבלו מתווה של צד אחד", אמר.

גלנט פרש בתדרוך את המאמצים שעשה בחודשים האחרונים כדי להגיע לחקיקה בהסכמת כל חלקי ממשלת החירום - בהם המחנה הממלכתי והסיעות החרדיות - והפנה אצבע מאשימה ליו"ר המחנה הממלכתי: "ציפיתי שגנץ יגלה מנהיגות, לצערי הוא לא התעלה מעל הפוליטיקה".

פעילי אחים לנשק הפגינו מחוץ לביתה של מירי רגב, ראש העין, 27 במאי 2024. אחים לנשק, אתר רשמי
פעילי אחים לנשק הפגינו מחוץ לביתה של מירי רגב, ראש העין, 27 במאי 2024/אתר רשמי, אחים לנשק

מאחים לנשק נמסר: "בניגוד לעמדת שר הביטחון, גנץ ושניים מכל משלושה ישראלים ובעיצומה של מלחמה, הממשלה המנותקת בוחרת גם הפעם בפוליטיקה לפני ביטחון ישראל כשהיא צפויה להמשיך היום בחקיקת השתמטות. לפני הצבעת הממשלה על החלת הרציפות בחוק ההשתמטות - אחים ואחיות לנשק מחוץ לביתה של השרה רגב: "מירי, תסדרי לי קומבינה בגיוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully