וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצו את "סרטון ההמרדה": ח"כים ביקשו לפתוח בחקירה נגד יאיר נתניהו וינון מגל

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 13:21

ח"כ קארין אלהרר וח"כ יואב סגלוביץ' פנו לפרקליט המדינה בהמשך להפצת הסרטון על ידי השניים, בו נראה רעול פנים מאיים על הרמטכ"ל ושר הביטחון במרד. "מכונת הרעל של נתניהו שמה לה למטרה לפרק את כל מוסדות המדינה, עתה גם את הצבא - מצפה שימוצה עמם הדין"

חיילי מילואים מאיימים על שר הביטחון והרמטכ"ל במרד. 25 במאי 2024/תיעוד מתוך רשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

לאחר "סרטון ההמרדה": ח"כ קארין אלהרר וח"כ יואב סגלוביץ' פנו היום (ראשון) לפרקליט המדינה בבקשה לפתוח בחקירה נגד יאיר נתניהו וינון מגל, שהפיצו את הסרטון בו נראה רעול פנים חמוש בנשק, לכאורה חייל מילואים, מאיים על הרמטכ"ל הרצי הלוי ושר הביטחון יואב גלנט במרד.

"הידהוד סרטון שקורא להמרדה ולהפיכה צבאית הוא ליקוי מאורות", נמסר מטעם ח"כ אלהרר בפוסט שפרסמה. "כשהדבר מהודהד על ידי שופרות ראש הממשלה הנתונים להפיכה צבאית ומסיתים להמרדה זה ליקוי מאורות של ממש, ודוגמה קלאסית לפעילות מכונת הרעל המשומנת של ראש הממשלה השמה לה למטרה לפרק את כל מוסדות המדינה, עתה גם את הצבא. זו פגיעה ישירה בחוסן הלאומי ובביטחון המדינה בעת מלחמה".

ינון מגל הפטריוטים. ערוץ 14, צילום מסך
"מכונת הרעל של נתניהו שמה לה למטרה לפרק את כל מוסדות המדינה, עתה גם את הצבא". מגל/צילום מסך, ערוץ 14

"לכן, הגשתי יחד עם חברי ח"כ סגלוביץ' מכתב לפרקליט המדינה בבקשה לפתוח בחקירה נגד השניים, בגין פרסום לשם המרדה", הוסיפה אלהרר, "מצפה מגורמי אכיפת החוק למצות עמם את הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully