וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנפגע מכטב"ם: מחדשים את מיצג דגל ישראל מול מפרץ אילת

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 12:34

המיצג יחודש על ידי האומן רוני פלוארט פלוא, שצייר אותו לפני יותר מעשור. גם הפעם ישתרע הדגל על אורך של 130 מטרים, 28 מטרים גובה ויצוייר בסגנון ריאליסטי. העבודות צפויות להימשך כשלושה שבועות, לאחריהם ישוב להתנוסס הדגל בגאווה

יירוט בשמי אילת/עו"ד עינב דהן

בעוד מספר שבועות ישוב להתנוסס דגל ישראל המצויר על ההאנגר הענק בבסיס חיל הים הצופה כולו למפרץ אילת. אותו דגל שצויר עליו לפני 11 שנים וניזוק מפגיעת כטב"מ עוין, יחודש במהלך משותף של זרוע הים, משרד הביטחון, האגודה למען החייל ועיריית אילת, על ידי האומן רוני פלוארט פלוא, שצייר אותו לפני יותר מעשור.

גם הפעם ישתרע הדגל על אורך של 130 מטרים, 28 מטרים גובה ויצוייר בסגנון ריאליסטי. העבודות צפויות להימשך כשלושה שבועות, לאחריהם ישוב להתנוסס הדגל בגאווה.

מחדשים את דגל ישראל מול מפרץ אילת. עיריית אילת, אתר רשמי
מחדשים את דגל ישראל מול מפרץ אילת/אתר רשמי, עיריית אילת
מחדשים את דגל ישראל מול מפרץ אילת. עיריית אילת, אתר רשמי
רוני פלוא עובד על מיצג דגל ישראל בבסיס חיל הים מול מפרץ אילת/אתר רשמי, עיריית אילת
מחדשים את דגל ישראל מול מפרץ אילת. עיריית אילת, אתר רשמי
מיצג דגל ישראל/אתר רשמי, עיריית אילת

את עלות חידוש הדגל תרמה גם הפעם חברת "מ.פ.א תיירות בע"מ" בבעלות יהודי צרפתי ובעזרת בא כוחו עו"ד דניאל עזריאל, שתרמו את ציור הדגל לפני 11 שנים. חברת הצבעים טמבור, תרמה גם הפעם דרך האומן, 2,800 ליטרים צבע. ראש העירייה - אלי לנקרי, שביקש להאיץ את חידוש הצביעה לטובת העלאת המורל אמר: "דגל ישראל המבטא את הריבונות היהודית הבלתי מעורערת בארצנו, את העבר, ההווה והעתיד המשותפים שלנו, ישוב להתנוסס והפעם - גדול ובולט יותר, כשם שנאמר: 'וְכַאֲשֶׁר יְעַנּוּ אֹתוֹ כֵּן יִרְבֶּה וְכֵן יִפְרֹץ'".

רוני פלוא, מי שצייר את הדגל לפני 11 שנים והופקד על חידושו, הוא תושב אילת, אומן וצייר, שיצירותיו מעטרות את רחבי העיר על קירות, גדרות, מקלטים וגם דמויות מצוירות בין עצים או כאלה הנראים בתנועה במרחב הציבורי. "אני נרגש כמו רבים מתושבי העיר לחזור ולחדש את דגל ישראל - הגאווה של עם ישראל" אמר רוני וציין, כי בזמנים רגישים אלו אין מרגש יותר מלהרים את המורל של עם ישראל ולהניף בגאווה את הדגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully