וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המורים: הלימודים יושבתו מחר חלקית בשורת יישובים באזור ירושלים

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 11:42

מהארגון נמסר כי השביתה תתקיים בין 8 ל-10 בבוקר בכיתות י'-יא' ולא תכלול בתי ספר המשתייכים לחינוך התיישבותי, זאת בצל המאבק לחתימה על הסכם קיבוצי. "נאלצים להחריף את הצעדים בשל האמירות הברורות והבלתי מתפשרות של נציגי האוצר"

יו"ר ארגון המורים מאיים: לא נפתח את שנת הלימודים הבאה בלי הסכם/צילום: ניב אהרונסון

הלימודים יושבתו מחר (שני) בין 8 ל-10 בבוקר בשורת יישובים באזור ירושלים (לא כולל ירושלים), כך הודיע היום ארגון המורים. זאת, בצל מאבק הארגון לחתימה על הסכם קיבוצי.

השביתה תתקיים בכיתות י'-יא' בלבד, לא כולל בתי ספר המשתייכים לחינוך ההתיישבותי. היישובים והמועצות שייקחו בה חלק הם מטה בנימין, מודיעין מכבים רעות, גבעת זאב, מטה יהודה, בית שמש, קריית ארבע חברון, אפרת, גוש עציון, גבעת זאב, אבו גוש, בית"ר עלית, מבשרת ציון, קריית יערים, הר אדר, בית אל, מטה בנימין, בית אריה עופרים, מעלה אדומים, מגילות, בקעת הירדן, מעלה אפרים.

כיתה ריקה בגמנסיה הרצליה. שרון בוקוב
הלימודים יושבתו מחר בשורת יישובים באזור ירושלים/שרון בוקוב

מארגון המורים נמסר: "אנו נאלצים להחריף את צעדי המאבק בשל האמירות הברורות והבלתי מתפשרות של נציגי משרד האוצר, על אי רצונם להתקדם במו"מ לקראת חתימה על הסכם קיבוצי, כל עוד לא נקבל את דרישתם לחוזים אישיים והפיכת המורים לעובדי קבלן, עניין שמשמעותו היא הצעד הראשון להפרטת מערכת החינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully