וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נדחה ערעורו של היהודי האיראני שנידון למוות

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 10:11

ארגון זכויות אדם איראני דיווח שהוצאתו להורג של ארווין נתנאל קהרמאני, צעיר יהודי שהורשע ברצח, עשויה להתרחש בכל רגע. קרובי משפחתו טוענים שבית המשפט התעלם במכוון משגיאות מרכזיות בתיק ושמאמציו להציל את הקורבן

תיעוד מציאת שרידי המסוק של ראיסי/רשתות חברתיות

בית המשפט העליון באיראן דחה את ערעורו של הצעיר היהודי שנידון למוות על רצח - כך דיווח ארגון זכויות אדם איראני, שהזהיר מפני הוצאתו המידית להורג.

ארגון זכויות האדם של איראן, שפועל מנורבגיה, דיווח שקרובי משפחתו של ארווין נתנאל קהרמאני בן ה-20 אמרו כי טעויות מרכזיות בתיק זכו להתעלמות מכוונת וכי מאמציו להציל את הקורבן לא הוזכרו בכתב האישום.

קהרמאני, מכרמאנשאה, נידון לפי החוק האסלאמי של מידה כנגד מידה, על רצח שאירע במהלך קטטת רחוב לפני שנתיים. לפי ארגון זכויות האדם של איראן, הערעור שלו נדחה ללא בחינה מעמיקה ואירועים מרכזיים שהובילו למותו של הקורבן הושמטו.

ארווין נתנאל קהרמאני, יהודי איראני שנידון למוות על רצח. רשתות חברתיות, צילום מסך
ארווין נתנאל קהרמאני, יהודי איראני שנידון למוות על רצח/צילום מסך, רשתות חברתיות

קרוביו אף אמרו לארגון כי הסניגור הציבורי שמונה לו לא הגן בצורה יעילה עליו מסיבות לא ברורות, וזכותו להגנה עצמית לא הוצגה כראוי במהלך הדיונים. קרוביו של קהרמאני סיפרו כי שהוא הותקף בנשק קר, ואז לקח אותו כדי להגן על עצמו. הם טענו שהוא עשה כל מה שביכולתו כדי להציל את הקורבן, אך הוא מת מפצעיו בעקבות התעכבות הסיוע הרפואי.

באיראן דווח שהמשפחה ניסתה לשלם כופר למשפחת הקורבן תמורת חייו של קהרמאני, בהתאם לחוק האסלאמי המותיר זאת, אך זו סירבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully