וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של חנן יבלונקה: "הוא כל הזמן היה מוקף בחברים, חי את החלום"

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 8:15

אביבית התראיינה ב-103fm ושיתפה את רגעי הבשורה ועל האמונה שאולי הוא חי. "ניסיתי להאמין שאח שלי בחיים", סיפרה. "אנשים ניגשו אליי ואמרו שגם הם קיבלו הודעות על חנן ולא רצו לומר לי כלום". על חברי הממשלה: "נשיא המדינה התקשר וח"כ תמנו שטה. כנראה כולם מפחדים"

דובר צה"ל: גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, אוריון הרננדס ומישל ניסנבאום חולצו מרצועת עזה/דובר צה"ל

אביבית, אחותו של חנן יבלונקה, שגופתו חולצה בסוף השבוע מרצועת עזה, התראיינה הבוקר (ראשון) אצל אודי סגל וענת דוידוב ב-103fm ושיתפה את תחושותיה על האובדן הגדול.

"כנראה שאנחנו מקבלים סימנים בלי להרגיש, אבל כן מרגישים. מהההתחלה לא היה עליו שום אות חיים, וגם בימים האחרונים, שום דבר. אני משערת שאחרי השבעה יישבו איתנו ואולי יסבירו לנו יותר, אבל כרגע אנחנו לא יודעים כלום", אמרה ורד בפתח השיחה.

"הוא נרצח באותו בוקר ולא סבל. הייתי מוקפת במשפחות חטופים, שחלקם יודעים שהיקר להם מכל נרצח והגופה שלו שם. אחת מהן אמרה לי שהיא מקנאה בי כי היא רוצה לסגור את זה". לדבריה, "כנראה שזה ממש הצורך של כולם כדי לפחות שיהיה להם קבר. לא חשבתי על זה בכלל כי כל הזמן ניסיתי להאמין שאח שלי בחיים. זה מנחם שיהיה לאן ללכת ולבקר. הילדים של חנן בסדר. הם חזקים. הם בני 9 ו-12. כולם חשבו שזה לא יקרה".

אביבית התייחסה לפרסומים ברשת על מותו של חנן טרם הדיווח למשפחה: "לא ידעתי כלום והטלפון לא היה לידי. אחותי ואבי נחשפו לזה מהודעות שקיבלו בשעה 6 ו-7 בבוקר. הם לא רצו להגיב וחיכו שהצבא יגיע. מסתבר שאחרי שהייתי בעצרת, אנשים ניגשו אליי ואמרו שגם הם קיבלו הודעות על חנן ולא רצו לומר לי כלום. הרשת עשתה עבודה מקדימה לכולם".

טילטיל וחנן יבלונקה ז"ל. וואלה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
טילטיל וחנן יבלונקה ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, וואלה
אביבית יבלונקה, אחותו של חנן יבלונקה, 10 בינואר 2024. ראובן קסטרו
"ניסינו להאמין שחנן בחיים". אביבית יבלונקה/ראובן קסטרו

אחותו שיתפה על אחיה ועל מה שאהב לעשות ולדבריה "הוא חי את החלום שלו. גם הרגעים האחרונים שלו נגמרו כסוג של חלום. לרקוד בפסטיבל, זה חלק מאהבה שלו, המוזיקה, הוא כל הזמן היה מוקף בחברים".

על השאלה האם מישהו מהממשלה התקשר לנחם, אמרה כי "היחיד שהתקשר היה נשיא המדינה. הוא ורעייתו אנשים מדהימים וכל הדרך הזו הם היו בקשר איתנו. הוא חייג בשעה 11:00 בבוקר בערך ואבא שלי התרגש מאוד. אין לנו מילים להביע את הערכתנו אליו". לדבריה, "כנראה כולם מפחדים. חברת הכנסת פנינה תמנו שטה התקשרה אליי להשתתף בצערנו. הכרנו שלושה ימים קודם והיא אישה מקסימה. מי שצריך להתקשר לא התקשר, וזה הכי עצוב".

אביבית אמרה שבהלוויה הם יצעדו בשקט והוסיפה כי "הכוח הכי הגדול זה השקט כדי שייראו אותנו ברחוב, ויבינו כמה אנחנו רוצים את החטופים חזרה בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully