וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 רכבים ו-7 מתנקשים מחוץ לבית המעצר: החיסול הנועז שסוכל "על חם"

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 8:53

חוליית החיסול המתינה מחוץ לבית המעצר "קישון" לשחרורו של עבריין יריב - זאת במטרה להתנקש בחייו. אולם, המשטרה הצליחה לסכל את החיסול ולעצור את 7 החשודים. שופט ביהמ"ש השלום בחיפה קבע כי קיים יסוד סביר לחשד נגד השבעה והאריך את מעצרם. החקירה נמשכת | פרסום ראשון

חשד לחיסול סמוך לגן שמואל: בן 50 נורה למוות בכביש 65/קרדיט צילום : מדא

היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרה (שישי) "על חם" חולית חיסול שהמתינה מחוץ לבית המעצר "קישון", לשיחרורו של עבריין יריב, כדי "להוריד" אותו במבצע נועז. במוצ"ש בבית משפט השלום בחיפה, קבע השופט אור לרנר כי קיים יסוד סביר לחשד כנגד 7 גברים מחואלד, איבטין, טמרה, לוד, כעביה וטבעון, שנעצרו בשלוש מכוניות באירוע, ובהסכמה עם הסנגורית עו"ד מיכל קורן, המייצגת גבר מטמרה, וכנגד התנגדות עו"ד תומר נווה ועו"ד אינאס דיראוי, המייצגים את כל האחרים, הוא האריך את מעצרם ב-6 ימים. החקירה בעיצומה.

בית המעצר קישון. נובמבר 2013. ערן גילווארג
בית המעצר קישון. ארכיון/ערן גילווארג

בתחילת החודש, בבית המשפט המחוזי הוגש כתב אישום חמור כנגד ריאן הנבוזי, צעיר בן 18 מהיישוב ג'דיידה מכר בגליל המערבי, בגין רצח בנסיבות מחמירות של בילאל ארשיד, תושב עכו בן 40. על פי כתב האישום, ארשיד נרצח כשזומן לכפר לבירור חשד נגדו, לפיו כמה זמן קודם לכן לכאורה ירה לעבר מתחם הנבוזי, כביכול כדי לנסות לזרז גביית תשלום של 35 אלף שקלים מאחד מבני משפחת הנבוזי, אחמד הנבוזי, על רקע נשק שמסר לו. ריאן הוא בן דודו של אחמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully