וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי אילן פייביש וצחי מנשרי הם ההרוגים בהתהפכות הפרארי בכביש 90

עודכן לאחרונה: 25.5.2024 / 22:41

פייביש היה הבעלים והעורך של אתר "טורבו", שהתמחה בסיקור מכוניות ספורט וארגון טיולים משותפים. מנשרי, בעל המכונית, היה קבלן מאבן יהודה. בנו נסע ברכב מאחור, וראה כיצד אביו איבד שליטה על הרכב בצפון ים המלח

זירת התאונה בים המלח/מד"א

שני הגברים שנהרגו היום (שבת) בתאונה הטרגית בכביש 90, הם העיתונאי אילן פייביש וצחי מנשרי, שהיו בטיול מועדון, ברכב בבעלות מנשרי. חמש דקות לפני התאונה ירד מהפרארי בנו של מנשרי, ובמקומו עלה פייביש. בנו של מנשרי היה ברכב מאחור, וראה את אביו מאבד שליטה. מדיווח ראשוני עולה כי הפרארי התנגשה בהר, לאחר מכן בעץ ואחר כך עלתה בלהבות. הנוסעים ניסו להיחלץ מהאש אך ללא הועיל. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותם של השניים, בשנות ה-50 לחייהם, בזירה.

אילן פייביש. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אילן פייביש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פייביש היה הבעלים והעורך של אתר Turbo, שמתמחה בסיקור מכוניות ספורט וביצועים. הוא הקים את האתר לפני כ-20 שנה והפך לדמות בולטת בקהילת חובבי מכוניות הספורט, וכחלק מפועלו אירגן מפגשים וטיולים משותפים. בשנה האחרונה עבר מהצפון לתל אביב. הוא היה גרוש, ואב לילדים גדולים. ההרוג השני, בעלי הפרארי צחי מנשרי, התגורר באבן יהודה, ועסק בתחום הבנייה. בעברו רכש כמה מכוניות ספורט, ובאחרונה את הפרארי. הוא היה נשוי ואב לשלושה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
רכב התהפך ועלה באש בצפון ים המלח. דוברות כב"ה מחוז יו"ש, אתר רשמי
"כמה דקות לפני התאונה יצא בנו של הבעלים מהרכב". הפרארי שעלתה באש/אתר רשמי, דוברות כב"ה מחוז יו"ש
הפרארי שהתקלחה סמוך לים המלח. 25 במאי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"השניים ניסו לחלץ עצמם מהרכב, ללא הועיל". המכונית לפני התאונה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כמעט ללא תנועת משאיות ואוטובוסים, צפון ים המלח הוא כביש נהיגה פופולרי, בעיקר בהיותו מוביל לכביש סדום-ערד (31) עתיר הפיתולים. כביש שהיה אתר ההתכנסות הקבוע של חובבי נהיגה ורכיבת אופנועים במשך שנים, ש-23 הקילומטרים שלו רצופים ביותר מ-10 אנדרטאות לרוכבים שקיפחו את חייהם תוך נסיעה בו.

כיום פועלים בישראל שלושה מסלולי מירוצים רשמיים, בשדה תימן שליד באר שבע, בערד ובפצאל שבבקעה, שעליהם יכולים לעלות חובבי מהירות עם רכביהם, לנהיגה ספורטיבית אבל בטוחה הרבה יותר, ללא סכנת התנגשות ברכב שמגיע ממול, ועם שוליים רכבים, שטחי מילוט ולעתים גדרות צמיגים שנועדו כולם להאט ואף לבלום רכב שירד מהמסלול, כדי למנוע אובדן חיי אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully