וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי התהפכה ועלתה באש סמוך לים המלח, 2 הנוסעים נהרגו

עודכן לאחרונה: 25.5.2024 / 11:02

הנוסעים בשנות ה-50 לחייהם התהפכו עם המכונית בכביש 90. לאחר שפגעו בהר ובעץ - האוטו עלה בלהבות והתלקח. כוחות הצלה הוזעקו לזירה אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותם של השניים. "מדובר בתאונה מזעזעת - הם ניסו להיחלץ אך לא הצליחו"

זירת התאונה בים המלח/מד"א

שני גברים בשנות החמישים לחייהם נהרגו הבוקר (שבת) לאחר שרכבם, מסוג פרארי, התהפך ועלה באש, בכביש 90 בין קליה לאבנת בצפון ים המלח. צוות מגן דוד אדום הגיע לזירת האירוע ומצא אותם ללא סימני חיים, וקבע את מותם.

מפרטים ראשונים עולה כי הפרארי התנגשה בהר, לאחר מכן בעץ סמוך לכביש ועלתה בלהבות. סיגלית מזרחי, פארמדיקית במגן דוד אדום שהוזעקה למקום סיפרה כי הרכב עלה באש ולא היה ניתן להתקרב. "מדובר בתאונה מזעזעת", שחזרה. "ראינו בשולי הכביש מכונית עולה באש. עד ראייה סיפר שברכב היו שני נוסעים שלא הצליחו להיחלץ. לאחר כיבוי הרכב, נאלצנו לקבוע את מותם של שני הנוסעים".

על פי עמותת אור ירוק, 177 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים מתחילת שנת 2024 לעומת 141 בני אדם שנהרגו בתאריך המקביל בשנת 2024 - עליה של 25%.

רכב התהפך ועלה באש בכביש 90 צפון ים המלח. דוברות כב"ה מחוז יו"ש, אתר רשמי
"לא היה ניתן להתקרב, לאחר כיבוי הרכב קבענו את מותם". פעולות כיבוי הרכב/אתר רשמי, דוברות כב"ה מחוז יו"ש

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק מסר כי מדובר בסוף שבוע קטלני בכבישים. "אני שולח תנחומים למשפחות", אמר. "תאונה רודפת תאונה ואנשים ממשיכים לשלם בחייהם בשל האדישות הממשלתית. שנת 2024 היא הקטלנית והמדממת בעשור האחרון. מה עוד צריך לקרות כדי שבמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים יקיימו דיון חירום?"

עוד הוסיף: "על שולחנה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מונחת כבר חודשים רבים תכנית לאומית רב שנתית שתוביל להפחתה של 50% בהרוגים בשנים הקרובות. אסור להמשיך ולגרור רגליים ויש לאשר אותה בדחיפות ולתקצב אותה. כל יום ללא תכנית לאומית חושפת אותנו לסכנות גדולות בכביש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת התאונה בים המלח. 25 במאי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המכונית לפני ואחרי התאונה הקטלנית/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול, שלושה גברים נהרגו בתאונת דרכים סמוך למחלף קרית גת בדרום. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותם במקום. ההרוגים הם ככל הנראה נתינים זרים. שלושה גברים בשנות העשרים לחייהם פונו לבית החולים במצב בינוני בעזרת מסוק.

הפאראמדיקים של מד"א ישראל לוגסי, יסמין טזזו, וטאמר אבו נאז'ה, סיפרו: "ראינו שני כלי רכב מעוכים שבכל אחד מהם נלכדו שלושה נוסעים, באחד הרכבים נלכדו שלושה גברים בשנות השלושים לחייהם, ככל הנראה אזרחים זרים, הם היו מחוסרי הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. הענקנו להם טיפול תוך חילוץ מהרכב, וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותם של שלושת נוסעי הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully