וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בים המלח: הבן צפה באביו מתהפך עם הפרארי - ועולה בלהבות

עודכן לאחרונה: 25.5.2024 / 17:08

5 דקות לפני התאונה הקטלנית שארעה בכביש 90 ירד מהרכב בנו של הבעלים - ובמקומו עלה נוסע אחר. הנהג החזיק בעבר מכוניות ספורט אחרות ולאחרונה רכש את הפרארי בה מצא את מותו. הנוסע שנהרג הוא דמות מוכרת בקהילת חובבי המהירות והביצועים

זירת התאונה בים המלח/מד"א

הטרגדיה הבוקר (שבת) בכביש 90 הייתה יכולה להיות כואבת הרבה יותר. חמש דקות לפני התאונה ירד מהפרארי 296GTB האדומה לבנה שהתרסקה בצפון ים המלח בנו של הנהג והבעלים של הרכב, ובמקומו עלה הנוסע שנהרג עימו בתאונה.

מדיווח ראשוני עולה כי הפרארי התנגשה בהר, לאחר מכן בעץ ואחר כך עלתה בלהבות. הנוסעים ניסו להיחלץ מהאש אך ללא הועיל. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותם של השניים, בשנות ה-50 לחייהם, בזירה.

הנהג החזיק בעבר מכוניות ספורט חזקות ובאחרונה רכש את הפרארי שבה מצא את מותו. הנסיעה הייתה חלק מטיול מועדון של בעלי פרארי, שיוצאים לנהיגות משותפות בכבישים הריקים יחסית של שבת בבוקר. הנוסע שנהרג היה מארגן הטיול, דמות מוכרת בקהילת חובבי המהירות והביצועים.

רכב התהפך ועלה באש בצפון ים המלח. דוברות כב"ה מחוז יו"ש, אתר רשמי
זירת התאונה, היום/אתר רשמי, דוברות כב"ה מחוז יו"ש

כמעט ללא תנועת משאיות ואוטובוסים, צפון ים המלח הוא כביש נהיגה פופולרי, בעיקר בהיותו מוביל לכביש סדום-ערד (31) עתיר הפיתולים. כביש שהיה אתר ההתכנסות הקבוע של חובבי נהיגה ורכיבת אופנועים במשך שנים, ש-23 הקילומטרים שלו רצופים ביותר מ-10 אנדרטאות לרוכבים שקיפחו את חייהם תוך נסיעה בו.

כיום פועלים בישראל שלושה מסלולי מירוצים רשמיים, בשדה תימן שליד באר שבע, בערד ובפצאל שבבקעה, שעליהם יכולים לעלות חובבי מהירות עם רכביהם, לנהיגה ספורטיבית אבל בטוחה הרבה יותר, ללא סכנת התנגשות ברכב שמגיע ממול, ועם שוליים רכבים, שטחי מילוט ולעתים גדרות צמיגים שנועדו כולם להאט ואף לבלום רכב שירד מהמסלול, כדי למנוע אובדן חיי אדם.

עוד בוואלה!

פרארי התהפכה ועלתה באש סמוך לים המלח, 2 הנוסעים נהרגו

לכתבה המלאה
הפרארי שהתקלחה סמוך לים המלח. 25 במאי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפרארי שהתלקחה סמוך לים המלח, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ה-GTB296 היא מכונית על היברידית נטענת, ראשונה מסוגה בפרארי, ברוח הזמן המחייב גם את יצרנית מכוניות הספורט האיטלקית לעשות למען הפחתת זיהום האוויר מרכביה. המכונית מצוידת במנוע בנזין 3,000 סמ"ק טורבו, משולב במנוע חשמלי, ובסוללת 7.4 קוט"ש המאפשרת לה נסיעה חשמלית למרחק 25 ק"מ. היא שוקלת כ-1.5 טון, כמו קרוסאובר משפחתי, אבל עם 830 כ"ס היא חזקה פי 5.

הביצועים בהתאם: בתוך 2.9 שניות היא מגיעה ל-100 קמ"ש והמהירות המירבית עומדת על 330 קמ"ש. המחיר מתחיל ב-2.5 מיליון שקל לפני תוספות. עד היום נמכרו בארץ 8 מכוניות כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully