וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל בהתייחסות לסרטון התצפיתניות: "נכשלנו בלהגן עליכן, מחויבים להשיב אתכן הביתה"

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 20:49

דובר צה"ל התייחס לדרישת גנץ להקים ועדת חקירה ממלכתית: "מניח שדברים יבדקו בוועדות חיצוניות". בנוסף הוא ציין הלחימה ברצועה ובצפון: "קרבות קשים מתנהלים בעזה, ובצפון אנחנו ממשיכים לפגוע במחבלי חיזבאללה"

דו"צ על סרטון התצפיתניות: "נכשלנו בלהגן עליכן, אנחנו מחויבים להשיב אתכן"/דובר צה''ל

דובר צה"ל דניאל הגרי התייחס הערב (חמישי) על סרטון התצפיתניות שפורסם אתמול ואמר כי "נכשלנו בלהגן עליכן, אנחנו מחויבים להשיב אתכן הביתה". בנוסף, התייחס לדרישה של גנץ להקים ועדת חקירה ממלכתית: "מניח שדברים יבדקו בוועדות חיצוניות".


הגרי המשיך ואמר כי "לא נוותר עד שתשובו אלינו. אנחנו נלחמים ונמשיך להילחם להשיב את החטופים הביתה מהר ככל הניתן. יודע שסרטון התצפיתניות מעלה שאלות נוקבות ובראשן איך זה קרה?, עלינו לתת תשובות למשפחות ואחר כך לציבור דרך התקשורת. צה"ל נכשל במשימה להגן. האחריות לתקן משמעותה להבטיח שלא יהיה עוד 7 באוקטובר באף אחד מגבולותינו".

הצהרת דובר צה"ל דניאל הגרי, 14 במאי 2024. דובר צה"ל, צילום מסך
הצהרת דובר צה"ל דניאל הגרי, 14 במאי 2024/צילום מסך, דובר צה"ל

דובר צה"ל המשיך לעדכן כי קרבות קשים מתנהלים בעזה. "בצפון אנחנו ממשיכים לפגוע במחבלי חיזבאללה. הבוקר, חיסל כלי טיס של צה"ל מחבל שהיה אחראי לייצור אמצעי לחימה נגד אזרחי ישראל. נמשיך לתקוף בעוצמה את הטרור שחיזבאללה מוציא לשטח מדינת ישראל". בהתייחס לאירועי 7 באוקטובר, אמר הגרי כי "הדברים יתבררו בתחקיר, וצה"ל השיב לפנייה במסגרת חוק חופש המידע ביחס להתרעות".

  • עוד באותו נושא:
  • דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully