וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 25 נהרג מפגיעת משאית באשקלון

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 17:43

התאונה אירעה בשדרות יצחק רבין בעיר. ממד"א נמסר: "ראינו על הכביש גבר כבן 25 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אך לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו"

התאונה בצומת אודים: תיעוג מצלמת רכב רגע לפני התאונה ובו נראה הנהג נוסע בצורה מסוכנת בכביש במהלך מה שנראה כמו תחרות עם נהג אופנוע/מערכת וואלה!

רוכב אופנוע כבן 25 נהרג היום (חמישי) מפגיעת משאית באשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ואחרי נסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. פרמדיק במד"א איתן לסרי וחובש רפואת חירום ראובן מודזגורושוילי סיפרו: "הגענו למקום וראינו שוטר שהתחיל להעניק טיפול להולך רגל שנפגע ממשאית, ראינו על הכביש גבר כבן 25 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אך לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת התאונה הקטלנית באשקלון, 23 במאי 2024. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה הקטלנית באשקלון, 23 במאי 2024/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

ביום שבת נהרגה אישה כבת 60 בתאונת דרכים קשה בכביש 25, סמוך לצומת המחצבה בנגב. לאחר נסיונות החייאה, מותה נקבע במקום. בתאונה נפצעו ארבעה בני אדם, שניים מהם באורח בינוני ושניים באורח קל. הם פונו במסוק ובאמבולנסים של מד"א לבית החולים סורוקה.

חובש רפואת חרום במד"א אביתר שרף סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונה קשה עם מעורבות שלושה כלי רכב. מחוץ לאחד הרכבים שכבה אישה כבת 60, מחוסרת הכרה, עם חבלה רב מערכתית. היא הייתה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה.

גבר כבן 60 שהיה איתה ברכב, היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בגפיים. לאחר טיפול בשטח פינינו אותו לבית חולים במצב בינוני. אישה כבת 30 מרכב אחר הייתה בהכרה מלא, וסבלה מחבלות בבטן ובראש. פינינו אותה במסוק מד"א לבית חולים כשמצבה בינוני. גבר שהיה איתה ברכב פונה במצב קל. מהרכב השלישי צעיר בשנות העשרים פונה במצב קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully