וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מטלטל מחקירות מחבלי חמאס: "אבא אנס אותה, אחר כך אני - כשסיימנו הוא ירה בה"

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 16:05

בתיעוד חקירתם של ג'מאל חוסיין אחמד ראדי, איש שירות הביטחון של חמאס בן ה-47, ובנו עבדאללה בן ה-18, נלכדו ברצועה בחודש מרץ האחרון - כך חשף הדיילי מייל הבריטי. בחקירתם חשפו כיצד חדרו ב-7 באוקטובר לניר עוז, רצחו אזרחים בבתיהם, אנסו נשים וירו בהן למוות

סרטון החקירה של ג'מיל חסן .23 במאי 2024/דובר צה"ל

הדיילי מייל הבריטי חשף היום (חמישי) תיעוד מטלטל מאוד מחדרי החקירות של שני מחבלי חמאס, אב ובנו, שהודו כי במהלך הפלישה ליישובי העוטף ב-7 באוקטובר, אנסו נשים - ואז רצחו אותן. ג'מאל חוסיין אחמד ראדי, האב בן ה-47, ובנו עבדאללה בן ה-18, נלכדו על ידי כוחות צה"ל ברצועה. כעת, חלקים מחקירותיהם המטלטלות מפורסמות לתקשורת, וחושפות פרטים נוספים על האלימות המינית הקשה שבה נקטו המחבלים.

בתיעוד מחדר החקירות, האב, איש שירות הביטחון של חמאס, ובנו מתארים כיצד חדרו בשבת השחורה לקיבוץ ניר עוז. כיצד רצחו אזרחים חפים מפשע בתוך בתיהם, חטפו אזרחים נוספים וירו למוות בנשים - לא לפני שאנסו אותן באכזריות יוצאת דופן. בתיעוד, יושבים השניים אזוקים ונחקרים על ידי איש שב"כ בשפה הערבית.

ג'אמל חסין אחמד ראדי מחבל חמאס  .23 במאי 2024. צילום מסך מתוך האתר דיילי מייל, צילום מסך
ג'אמל חסין אחמד ראדי מחבל חמאס .23 במאי 2024/צילום מסך, צילום מסך מתוך האתר דיילי מייל
עבדאללה  חסין אחמד ראדי ,מחבלי חמאס .23 במאי 2024. צילום מסך מתוך האתר דיילי מייל, צילום מסך
עבדאללה חסין אחמד ראדי ,מחבלי חמאס .23 במאי 2024/צילום מסך, צילום מסך מתוך האתר דיילי מייל

האב תיאר בחקירתו את מעשיו המחרידים באותו הבוקר: "היא צרחה, היא בכתה, עשיתי מה שעשיתי, אנסתי אותה. איימתי עליה עם האקדח שלי להוריד את הבגדים שלה, אני זוכר שהיא לבשה מכנסי ג'ינס קצרים", טען האב והוסיף: "אני לא יודע מה קרה לה, הייתי שם רבע שעה ואז הלכתי".

אולם לטענת בנו עבדאללה, אביו הרג את האישה: "אבא שלי אנס אותה, ואז אני ואז בן דוד שלי אנס אותה. לאחר מכן, עזבנו. אבל אבא שלי הרג את האישה לאחר שסיימנו". הבן המשיך לחשוף את התמונה המחרידה: "לפני האישה הזו, אנסנו אישה נוספת, הרגתי שני אנשים, אנסתי שניים אחרים, ופרצתי ל-5 בתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully