וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכו אב שכול בראש": שני פעילי ימין הואשמו בתקיפת גדי קדם

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 14:50

אורי הרוש ושמעון ביטון הואשמו בתקיפה הגורמת חבלה בצוותא, לאחר שהטיחו שלט בראשו של האב השכול ובעטו בגבו. "היד של השר הגיעה עד למכה בראש של אב שכול", אמרה רעייתו ראומה קדם. "האלימות ברחוב קיימת"

״ביביסט קילל אותנו": גדי קדם, שבתו ונכדיו נרצחו ב-7 באוקטובר, הותקף בהפגנה בת"א/מערכת וואלה

משטרת ישראל הגישה היום (חמישי) כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים נגד אורי הרוש ושמעון ביטון, בגין תקיפה הגורמת חבלה בצוותא על שתקפו את גדי קדם במחאה בשבת האחרונה. כתב האישום הוגש לאחר פחות משבוע, בעקבות חקירה שהתנהלה בתחנת לב תל אביב של מרחב ירקון במחוז תל אביב. לאחר הגשת כתב האישום, ראומה קדם אמרה לוואלה כי "צר לי שהמשטרה מקבלת הוראות מהמנהיג שלה בן גביר, האלימות ברחוב קיימת - הפה הוא החרב הכי כואבת בעולם".

"השוטרים עשו עבודתם נאמנה ובמהירות, המשטרה ראתה את האמת והלכה עליה", אמרה ראומה. "האלימות ברחוב קיימת, הפה הוא החרב הכי כואבת בעולם. אלימות מילולית כלפי בני אדם הורגת ופוצעת. היד של השר בן גביר הגיע עד למכה בראש של אב שכול. מילים הורגות. הלב שבור, הגוף כואב, הנשמה זועקת, הדמעות זולגות - החזירו את החטופים החיים והמתים הביתה, זה המסר שאני רוצה להעביר".

גדי וראומה קדם מחוץ לתחנת משטרת ת"א, 19 במאי 2024. אורי סלע
גדי וראומה קדם מחוץ לתחנת משטרת ת"א/אורי סלע

"בתאריך 18.5.2024 בהפגנה התקבצו פעילי ימין אל מול המתלוננים ומפגינים נוספים", נכתב בכתב האישום. "בנסיבות אלה, אמר אברהם למתלוננת 'בוגדים, טוב שרצחו לך את הילדים, שמאלנית, בוגדת בת זונה' תוך שדחפה את המתלוננת, שאחזה בשלט אותו החזיק אברהם והורידה אותו. אז, ניגש המתלונן והדף את אברהם מעל המתלוננת וכתוצאה מכך נפלו אברהם והמתלונן על הכביש".

"בהמשך לנסיבות המתוארות, בעת שהמתלונן שרוע על הקרקרע, התקרב לעברו נאשם 1 והיכה בראשו בחוזקה עם שלט בו אחז ובמקביל בעט נאשם 2 בגבו ובאחוריו של המתלונן באמצעות רגלו", נכתב. "כתוצאה מהתקיפה כאמור, נגרמו למתלונן חתך פריאטלי פרונטלי באורך של 8 סנטימטרים וסימן חבלה בברך שמאל, והוא פונה באמבלונס לבית החולים איכילוב עם לח. דם מוגבר, שם נתפר החתך בחוט ניילון תחת הרדמה מקומית. במעשיהם המתוארים לעיל, תקפו הנאשמים בצוותא את המתלונן, יליד 1957, וגרמו לו לחבלות של ממש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גדי וראומה קדם מחוץ לתחנת משטרת ת"א עם עו״ד ניר אלפסה, 19 במאי 2024. אורי סלע
גדי וראומה קדם מחוץ לתחנת משטרת ת"א/אורי סלע

ביטון חשוד כי "לקח שלט שהיה בידו והטיח אותו בחוזקה בראשו" של קדם, מה שגרם לו לדמם והצריך 6 תפרים. בדיון עלה כי הרוש חשוד בתקיפה, כשבעט פעמיים בגבו של קדם, וביטון בתקיפה הגורמת חבלה של ממש. לשני החשודים עבר פלילי, שהתיישן. "אם בעיטה בגב מקיימת עילת מסוכנות, קל וחומר שהטחת שלט בראשו של המתלונן תוך גרימת דימום", הסביר נציג המשטרה את הבקשה, והוסיף כי "היו חבורה מלוכדת שעמדו אחד ליד השני והכו את הקורבן".

עורך דינו של ביטון, אסף גונן, אמר בדיון כי גרסתו היא שניסה להפריד בין הצדדים. נציג המשטרה ציין כי החשוד אמר בחקירה כי "השלט נפל לו מהיד ופגע", אך כי בסרטון נראה כי "לקח את השלט ובמלוא הכוח התיץ אותו על ראשו של המתלונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully