וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פרסום סרטון חטיפת התצפיתניות: מחאות בכמה מוקדים ברחבי הארץ, חסימות באיילון צפון

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 22:28

משפחות חטופים ופעילי מחאה מפגינים בכמה מוקדים ברחבי הארץ בדרישה להחזיר את החטופים משבי חמאס, וחוסמים כעת את איילון צפון. "כל דקה זה גיהינום", כך נכתב במיצג שהציגו. מוקדם יותר, חסמו את דרך בגין. בירושלים מתקיימת הפגנה מול משרד רה"מ בזמן כינוס הקבינט

מעצר אלים סמוך לירידה לנתיבי איילון/גיל לוין

משפחות חטופים ופעילי מחאה מפגינים בשעה זו (רביעי) מול שער בגין סמוך לקריה בדרישה להחזיר את החטופים משבי חמאס גם במחיר של סיום המלחמה. "את כולם עכשיו, השלטון הפקיר העם יחזיר". זעקו. בשלב מסוים, המפגינים מול שער בגין הציגו מיצג על הכביש עם הכיתוב "כל דקה זה גיהינום", וחסמו את דרך בגין. כעת, המפגינים חוסמים את איילון צפון.

במקביל למחאה המרכזית בתל אביב, נערכות הפגנות נוספות בכמה מוקדים ברחבי הארץ. בהרצליה, מפגינים הגיעו מול ביתו של גדי איזנקוט וקראו לו להפיל את הממשלת האסון. בצומת רעננה, החלה הפגנה ספונטנית לאחר סרטון התצפיתניות. בירושלים, הגיעו משפחות חטופים מפגינות מול משרד ראש הממשלה.

עינב צנגאוקר, אמו של מתן, שנמצא 229 ימים בשבי חמאס, קראה מוקדם יותר בעקבות פרסום סרטון חטיפת התצפיתניות ממוצב נחל עוז, לצאת להפגין: "הערב זה ליל החטופות. אחרי הסרטון שראינו של התצפיתניות היקרות שלנו שהופקרו במשך שעות בלי לקבל עזרה, המדינה מפקירה אותן", אמרה עינב. "בואו נחזיר אותן הביתה. הלילה לא נשארים בבתים - כולם לצאת לרחוב, אני מחכה לכם כאן מחוץ לשער בגין - תבואו, זה בידיים שלנו! הממשלה ויתרה- העם יחזיר!". הוסיפה.

הפגנה בת"א אחרי פרסום סרטון החיילות שנחטפו. ניב אהרונסון
הפגנה בת"א אחרי פרסום סרטון החיילות שנחטפו/ניב אהרונסון
הפגנה בת"א אחרי פרסום סרטון החיילות שנחטפו 22 במאי 2024. ניב אהרונסון
הפגנה בת"א אחרי פרסום סרטון החיילות שנחטפו 22 במאי 2024/ניב אהרונסון

כאמור, מטה משפחות החטופים פרסם תיעוד של חטיפת חמש התצפיתניות מבסיס נחל עוז באירועי 7 באוקטובר. בסרטון, נראות החיילות - לירי אלבג, קרינה ארייב, אגם ברגר, דניאלה גלבוע ונעמה לוי ברגעים הראשונים לאחר חטיפתן מהמוצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully