וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון חטיפת התצפיתניות: כך תתמודדו עם התכנים הקשים לצפייה

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 18:40

הנהגת ההורים הארצית ומשרד החינוך פרסמו שורה של המלצות במטרה להפחית את החשיפה של ילדים לסרטון, והסבירה כיצד להתמודד עם התכנים הקשים. בין ההנחיות: "אם הילדים צפו - לשוחח איתם, להימנע מלהרבות בפרטים ובתיאורים גרפיים"

"תסתכלו להן בעיניים": כך נחטפו התצפיתניות ב-7 באוקטובר/מערכת וואלה

רגע לפני פרסום סרטון חטיפת התצפיתניות מנחל עוז ב-7 באוקטובר, הנהגת ההורים הארצית ומשרד החינוך פרסמו היום (רביעי) המלצות להורי תלמידים - ובהן עצות כיצד להתמודד עם התכנים הקשים הנראים בתיעוד.

המלצות הנהגת ההורים הארצית:

  • להימנע ככל האפשר מצפייה בתכנים קשים, ובמידת האפשר לנסות ולפקח על התכנים שהילדים נחשפים אליהם.
  • היו ערניים כלפי הילדים כי סביר להניח שחלקם, במיוחד הגדולים יותר, ישמעו על כך. אם אתם מזהים שיש בכך צורך, חשוב לדבר עם הילדים ולתווך להם את הנושא. כלומר, לתת מידע אמין ואובייקטיבי ככל הניתן, אך להימנע מהרחבה ותיאורים גרפיים.
  • אם הילדים נחשפו לתכנים חשוב לייצר שיח מתווך, מאפשר, לגיטימי ולעזור להימנע מחשיפה בהמשך.
המלצות הנהגת ההורים הארצית לקראת פרסום סרטון חטיפת התצפיתניות, 22 במאי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המלצות הנהגת ההורים הארצית לקראת פרסום סרטון חטיפת התצפיתניות, 22 במאי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המלצות משרד החינוך לניהול שיח עם הילדים:

  • במקרה הנוכחי, חשוב לציין שהסרטון מופץ כדי לעורר מודעות בעולם לחטיפה ולאכזריות שבה, אך לא חייבים לצפות בו אפשר להיות משמעותי ופעיל במאבק להשבת החטופים מבלי לצפות בסרטון.
  • במידת הצורך, הוסיפו בהנהגת ההורים הארצית, אפשר לפנות לעזרה מקצועית של יועצים ופסיכולוגיים בבית הספר מטעם השרות הפסיכולוגי העירוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully