וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 ראשי רשויות בפנייה לנתניהו, כולל ליכודניקים: "פעל בדחיפות להחזרת החטופים"

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 12:41

לקראת כינוס הקבינט המנהיגים ביקשו לנקוט בצעדים מהירים כדי שהעם יתחיל בתהליך השיקום הלאומי. "אין בית שלא שותף לכאב", נכתב. "חובתנו ברמה הלאומית והמצפונית להשיב אותם". לבסוף, פנו לרה"מ באופן אישי: "את מחיר השכול איש לא ילמד אותך, קדושת החיים הוא הערך המנחה"

משפחות חטופים בהצהרה משער הקרייה: "העמקת הפעולה ברפיח זו עדות להפקרת החטופים שעוד חיים"/אבי רוקח

לקראת הדיון בקבינט על חידוש המו"מ להשבת החטופים, למעלה מ-100 ראשי רשויות פנו היום (רביעי) לראש הממשלה נתניהו בבקשה להחזיר את החטופים הביתה. "פעל בדחיפות, זו חובתנו המוסרית כמנהיגי הציבור לפעול להשיב כל חטוף בין אם בחיים ובין אם לאו", ביקשו המנהיגים העירוניים.

"מדינת ישראל ספגה מכה קשה ב-7 באוקטובר, נדמה כי אין בית בישראל שלא שותף לכאב", נכתב. "אין אזרח ישראלי שלא מכיר מי שנפל, מי שנפצע או מי שנחטף בידי האויב האכזר".

ראשי הרשויות ביקשו לפעול במהירות כדי שנוכל להתחיל בתהליך השיקום. "בשעות גורליות אלו, בהן אנו מתבשרים יום יום על עוד חטופים שאינם בין החיים, אנו מבקשים שתפעל בדחיפות להשיב את כל החטופים הביתה", נכתב. "על מנת שנוכל להתחיל לשקם את מי שנותרו בחיים לאחר היום הנוראי ההוא ושרדו למעלה מ-220 יום בידי הנוראיים שבאויבינו, והחזרת כל החללים שנרצחו, לקבורה מכובדת באדמת ישראל בקבר ישראל. חובתנו כמנהיגי ציבור ברמה הלאומית, הערכית והמצפונית היא לעשות כל אשר ניתן על מנת להשיב אותם הביתה ובהקדם".

ראשי רשויות בפנייה לנתניהו: "פעל בדחיפות להחזרת החטופים". מרכז השלטון המוקמי לישראל, אתר רשמי
"חובתנו כמנהיגי ציבור להשיב אותם הביתה ובהקדם". המכתב הרשמי שנשלח לראש הממשלה נתניהו/אתר רשמי, מרכז השלטון המוקמי לישראל

"אדוני ראש הממשלה, בשעות גורליות אלו עלינו לעשות כל מה שניתן", המשיכו במכתב. "לא מדובר בעתידם בלבד, לא מדובר בעתיד בני משפחותיהם בלבד. מדובר בחובה המוסרית שלנו כמנהיגי עם וכמדינה לקבל החלטה אמיצה ולפעול בכל היכולות על מנת להשיב כל חטופה וחטוף, בין אם בחיים ובין אם לאו".

לבסוף, פנו לראש הממשלה נתניהו באופן אישי. "מכובדנו, את מחיר השכול איש לא ילמד אותך. ערך קדושת החיים הוא הערך המנחה, העומד בבסיס תפיסתנו כעם יהודי בארץ ישראל ולכן, אנו כאן כדי לתמוך בכל החלטה אמיצה שעליך לקבל להחזיר אותם הביתה".

בין ראשי הרשויות הבולטים שחתמו נמצאים יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש העיר מודיעין חיים ביבס, ראש העיר דימונה בני ביטון, ראש העיר לוד יאיר רביבו, ראש העיר אשקלון תומר גלאם, ראש העיר כפר סבא רפי סער, ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי, ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ, ראש העיר בת ים צביקה ברוט, ראש העיר גבעתיים רן קוניק, ראש העיר הרצליה יריב פישר, ראש העיר חיפה יונה יהב וראש העיר רעננה חינם ברוידא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully