וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שבוע של הפסקה: תנועת צו 9 שחוסמת משאיות סיוע לעזה חוזרת לפעילות

22.5.2024 / 11:00

בכנס שהתקיים דנו הפעילים על מטרות התנועה, אופי החסימה, וכיצד ניתן לבצע את חסימת המשאיות כדי להביא לשחרורם של החטופות והחטופים. לאחר השיח החליטו לחזור לפעילות. נמרוד מאירוביץ, בן דודו של חלל צה"ל אל"מ אסף חממי: "לא מעבירים שוקולד וחטיפים, ממחר - כולם צו 9"

תנועת צו 9 חוזרת לפעילות חסימת סיוע הומניטרי לאחר שבוע הפסקה/צו 9

פעילים מתנועת צו 9 החוסמים משאיות סיוע הומניטרי לרצועת עזה הודיעו היום (רביעי) כי חזרו לפעילות לאחר שבוע הפסקה. בכנס שהתקיים במבשרת ציון דנו הפעילים על מטרות התנועה, אופי החסימה, וכיצד ניתן לבצע את חסימת המשאיות כדי להביא לשחרורם של החטופות והחטופים. חלק מהסיבות להפסקת פעילותם היא בעקבות פציעת הלוחמים שהובילו סיוע על ידי עשרות מתנחלים סמוך לצומת כוכב השחר, למרות שטענו כי לא היה להם יד במקרה.

לאורך הלילה שוחחו הפעילים על המשך הדרך של הארגון. לוחמי המילואים סיפרו על מציאת "הסיוע ההומניטרי" שוב ושוב בתוך מנהרות הטרור של חמאס. בין המשתתפים היו רועי ברוך אחיו של החטוף אוריאל ברוך, נגה אלפסי אחייניתה של החטופה מיה גורן ז"ל, יעל סבריגו אחיינית החטוף ליאור רודאיף, נמרוד מאירוביץ בן דודו של אל"מ אסף חממי מח"ט דרום באוגדת עזה שיצא להילחם בשביעי לאוקטובר ונפל, ויואל קדיש דודו של רס'ן אור רן ז"ל לוחם סיירת דובדבן שלחם ונפל בשביעי לאוקטובר.

בני משפחות חטופים הודיעו: תנועת צו 9 תחזור לפעילות. 22 במאי 2024. צו 9, אתר רשמי
"חמאס צועד על קיבתו וביכולתנו לעצור את הסיוע לאויב". כנס פעילי ארגון צו 9/אתר רשמי, צו 9

לאחר הכנס הודיעו בתנועה כי בכוונתם לחזור לפעילות כבר בשבוע הקרוב: "אין לנו זמן לחכות. חמאס צועד על קיבתו וביכולתנו לעצור את הסיוע לאויב שניתן במתנה ללא כל תמורה, בעיצומה של מלחמה. הצעקה הזו זוכה לקונצנזוס אדיר בעם על כל גווניו. מחובתנו לעמוד כחומה בצורה נגד הסיוע לסינואר".

בתום האירוע קיימו בני המשפחות הצהרה בה ציינו כי הם מתנגדים להעברת משאיות הסיוע. "ישראל מעבירה סיוע לארגון הטרור חמאס", אמרה נגה אלפסי, אחייניתה של מיה גורן ז"ל מקיבוץ ניר עוז שגופתה נחטפה לרצועה בשבעה באוקטובר.

נמרוד מאירוביץ בן דודו של אל"מ אסף חממי ז"ל מח"ט דרומית באגודת עזה הוסיף וקרא לכולם להצטרף. "אנחנו פה ברוח חזקה וקוראים לכל עם ישראל להצטרף אלינו לחסום את הסיוע ההומניטרי הזה. לא מעבירים שוקולד, שתייה מוגזת וחטיפים. בואו להצטרף. ממחר כולם צו 9".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully