וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המסר מארה"ב, קרעי מתקפל: "הוריתי להחזיר את הציוד שהוחרם מסוכנות AP"

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 8:54

שר התקשורת הורה השיב את הציוד שהוחרם מסוכנות הידיעות, שלפי משרדו עברה על חוק אל-ג'זירה. "מאחר ומשרד הבטחון מבקש לבחון את עניין השידורים, הוריתי כעת לבטל את הפעולה עד לקבלת החלטה אחרת על ידי משרד הבטחון"

משרד התקשורת החרים ציוד של סוכנות אי.פי הפירו את חוק אל-ג'זירה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שר התקשורת שלמה קרעי הורה הערב (שלישי) להשיב את הציוד שהוחרם מוקדם יותר היום מסוכנות הידיעות AP, שלפי משרדו עברה על חוק אל-ג'זירה. "מאחר ומשרד הבטחון מבקש לבחון את עניין השידורים ממיקומים אלו בשדרות בנוגע לסיכון כוחותינו, הוריתי כעת לבטל את הפעולה ולהשיב את הציוד לסוכנות AP, עד לקבלת החלטה אחרת על ידי משרד הבטחון", אמר קרעי, כשברקע ההחלטה הלחצים הכבדים שהפעילו בארה"ב נגד המהלך.

"אני מודה לעובדי משרד התקשורת בראשות המנכ"לית, למפקחים ולצוות המשפטי על העבודה המסורה. משרד התקשורת בראשותי ימשיך לפעול למניעת שידורים הפוגעים בבטחון המדינה ולסילוק שופר החמאס מישראל", הוסיף קרעי.

שלמה קרעי מתארח ב"תיק טוק" , מאי 2023. ראובן קסטרו
התקפל. שלמה קרעי/ראובן קסטרו

כאמור, כפי שפורסם בוואלה, בכירים בממשל האמריקני פנו הערב ללשכת ראש הממשלה, הביעו דאגה רבה מהמהלך של שר התקשורת שלמה קרעי נגד סוכנות הידיעות AP וביקשו לבטל אותו, כך לפי שני מקורות שמעורים בנושא.

מוקדם יותר היום אמרה דוברת הבית הלבן קארין ז'אן פייר כי בבית הלבן מודאגים מההחלטה. "אנחנו סבורים שיש לוודא שהעיתונאים תהיה היכולת והזכות לעשות את עבודתם. אנחנו מודאגים מהדיווחים הללו", מסרה. בלשכת העיתונות הממשלתית אמרו כי משרד התקשורת לא עידכן אותם מראש את המהלך נגד AP.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
משרד התקשורת החרים ציוד של סוכנות אי.פי: "הפירו את חוק אל-ג'זירה"/על פי סעיף

כזכור, במשרד התקשורת הודיעו כי במסגרת פעילות אכיפה של מפקחי המשרד נתפס ציוד ששימש לשידורי הרשת משדרות, "זאת בהתאם להוראת שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי לסגירת שידורי אל-ג'זירה בישראל". לפי המשרד, הציוד שהוחרם כולל מצלמה, תלת רגל, מודם Live u ו-2 מיקרופונים.

"מפקחי משרד התקשורת הגיעו היום למתחם AP בשדרות והחרימו ציוד צילום הנותן שירות לערוץ אלג'זירה. המצלמה שהוחרמה משדרת בניגוד לחוק בערוץ אלג'זירה בשידור חי את צפון רצועת עזה כולל פעילות של כוחות צה"ל ומסכנת את לוחמינו", נמסר ממשרד התקשורת.

עוד נמסר כי "יש לציין כי ניתנה התראה לסוכנות AP כבר בשבוע שעבר על כך שעל פי החוק והחלטת הממשלה אסור להם לספק שידורים לאלג'זירה אולם הם החליטו להמשיך ולשדר בערוץ הגורם לפגיעה ממשית בבטחון המדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • שלמה קרעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully