וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר: ביום שאחרי המלחמה - נקים יישוב יהודי בעיר עזה. אגור שם בעצמי

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 15:25

השר לביטחון לאומי, שהביע רצון להצטרף לקבינט המלחמה, טען בריאיון לתקשורת כי יישוב יהודי ברצועה אינו יספיק - ויידרש גם עידוד של "הגירה מרצון" של האוכלוסיה העזתית. "לעצור את הדלק לעזה. אם לא מביאים את החטופים להפחית את ההומניטרי. הייתי נכנס לרפיח עד הסוף"

מפגינים צעקו לעבר השר בן גביר: "בושה, עבריין"/ארז הראל

"ביום שאחרי המלחמה - כיבוש עזה. ישראל שולטת. אשמח לגור בעזה, אעשה זאת אם תהיה אפשרות" - כך הצהיר היום השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בריאיון לעיתונאי ישי כהן ב"כיכר השבת". הוא הוסיף כי יישוב יהודי ברצועה אינו יספיק - ויידרש גם עידוד של "הגירה מרצון" של האוכלוסיה העזתית.

השר הביע את רצונו להצטרף לקבינט המלחמה המצומצם, ממנו, נכון להיום, הוא מודר: "אפשר לבטל את קבינט המלחמה ואם מתעקשים על קבינט אני מצפה מנתניהו להכניס אותי לשם. נתניהו מבין היטב מה אני רוצה ממנו". בהמשך ציין כמה מיעדי הלחימה אותם היה מקדם. "לעצור את הדלק לעזה - אם לא מביאים את החטופים להפחית את ההומניטרי. הייתי נכנס לרפיח עד הסוף מנהל מלחמה עד הסוף", הצהיר.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. יונתן זינדל, פלאש 90
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר/פלאש 90, יונתן זינדל

הוא התייחס למערכה בצפון והצהיר כי לא יהיה ניתן לסיים אותה בהסכם מדיני - אלא רק במלחמה. "לא נוכל לסיים את המערכה הזו בלי מלחמה בצפון, לא מספיק רצועת ביטחון - צריך להילחם שם, צריך להילחם בכוח רדואן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully