וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מתחרטת על כלום": המשטרה דורשת 6 חודשי מאסר לשפי פז

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 17:11

נגד פז הוגשו 14 אישומים בגין עבירות שונות - מהם נותרו רק שישה. לצד עונש המאסר, דורשת התביעה המשטרתית להטיל עליה קנס כספי. "אם בית המשפט היה פועל לאורו של הצדק, כל כתבי האישום נגדי ונגד חבריי היו נמחקים", הצהירה פז, שהגיעה לדיון בבית המשפט

בווידאו: שפי פז הותקפה ונפצעה/שימוש לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

התביעה המשטרתית דרשה היום (שלישי) מבית המשפט השלום בתל אביב להטיל שישה חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס כספי על הפעילה לגירוש מבקשי מקלט שפי פז. כזכור, נגד פז הוגשו 14 אישומים בגין עבירות של השחתת פני מקרקעין, קשירת קשר לביצוע עוון, הפרת פרטיות, התנהגות העלולה להפר את שלום הציבור, הסגת גבול והפרת הוראה חוקית, אך לבסוף נותרו בכתב האישום רק 6 אישומים.

"ראשית ולפני הכול, אני מבקשת מבית המשפט לרשום לפניו שאני לא מצטערת ולא מתחרטת על כל מה שעשיתי במסגרת המאבק", אמרה פז בבית המשפט. "אם אני מצטערת על משהו זה רק שלא עשיתי מספיק".

פריימריז בליכוד, גני התעורכה 5 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
פריימריז בליכוד, גני התעורכה 5 בפברואר 2019/ראובן קסטרו

"אם בית המשפט היה פועל לאורו של הצדק, כל כתבי האישום נגדי ונגד חבריי היו נמחקים מתוך הבנה שהחוק אמור להיות שווה לכולם. מלכתחילה אין לו סמכות לשפוט, להרשיע ולהעניש אותנו. העונש שבית המשפט יגזור עלי חסר כל משמעות כיוון שאינו ניתן בסמכות אלא בכוח", הוסיפה פז.

  • עוד באותו נושא:
  • שפי פז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully