וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: "מדינת ישראל אינה צד לבית הדין בהאג ולא מכירה בסמכותו"

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 11:12

בתגובה לדרישת התובע בבית הדין הבינלאומי בהאג להוצאת צווי מעצר נגדו ונגד נתניהו, אמר שר הביטחון כי זה "צריך להידחות על הסף. ההקבלה בין חמאס למדינת ישראל בזויה ומעוררת שאט נפש". עוד הוסיף גלנט: "מגבה ומחזק את חיילי צה"ל"

בנימין נתניהו תוקף את האג/משרד ראש הממשלה

"מדינת ישראל אינה צד לבית הדין בהאג ולא מכירה בסמכותו": כך מסר היום (שלישי) שר הביטחון יואב גלנט בתגובה לדרישת התובע בבית הדין הבינלאומי בהאג להוצאת צווי מעצר נגדו ונגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"הניסיון של תובע בית הדין הפלילי הבינלאומי קארים חאן להפוך את היוצרות לא יצלח - ההקבלה של התובע בין ארגון הטרור חמאס למדינת ישראל היא בזויה ומעוררת שאט נפש", אמר. מדינת ישראל אינה צד לבית הדין ולא מכירה בסמכותו. ניסיון התובע למנוע ממדינת ישראל את הזכות להגן על עצמה ולשחרר את חטופיה חייב להידחות על הסף".

שר הביטחון יואב גלנט בהצהרה על חוק הגיוס, 24 במרץ 2024. אלעד מלכה, משרד הביטחון
"מדינת ישראל אינה צד לבית הדין בהאג ולא מכירה בסמכותו". גלנט/משרד הביטחון, אלעד מלכה

"מדינת ישראל נלחמת החל מה-7 באוקטובר באויב רצחני וצמא דם, אשר ביצע מעשי זוועה כנגד נשים, ילדים וגברים ישראלים, וכעת משתמש בעמו שלו כמגן אנושי. צה"ל נלחם בהתאם לכללי הדין הבינלאומי, תוך נקיטת מאמצים הומניטריים ייחודיים שכמותם לא ננקטו באף סכסוך מזוין. כשר הביטחון, אני מגבה ומחזק את חיילי צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully